بازار مواد شوینده در آستانه شب عید چطور است؟

کدخبر: 2345880

قهرودی گفت: کمبود مواد شوینده در بازار به ویژه ایام نوروز و سال نو شایعه است.

علیرضا رضایی قهرودی، رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک‌کننده درباره وضعیت مواد شوینده در بازار اظهار کرد: کمبود مواد شوینده در بازار شایعه است؛ اما متاسفانه شایعه‌ای کمبود در فضای مجازی منتشر شده بود.

رئیس اتحادیه عمده فروشان در پاسخ به این پرسش که قیمت‌های مواد شوینده در بازار باتوجه به پایان سال، افزایش قیمتی دارد یا خیر؟ اظهار کرد: هم اکنون قیمت ها؛ همانند قبل است و ثابت مانده است؛ اما نمی‌توان به طور قطع، درمورد آن صحبتی کرد.

قهرودی با اشاره به اینکه واحد‌های صنفی مجوزدار در این صنف بیشتر است تصریح کرد: تعداد واحد‌های غیرمجاز در این واحد‌ها کم است و بیشتر آن‌ها دارای مجوز هستند.

رئیس اتحادیه عمده فروشان کیفیت مواد شوینده داخلی در بازار مناسب است و می‌تواند با سایر محصولات خارجی به رقابت بپردازد افزود: این در حالی است که گرایش مردم به خرید داخلی به مراتب بیشتر شود.

قهرودی ابراز امیدواری کرد که بازار مواد شوینده بتواند همانند سایر اصناف در جهت تحقق رونق تولید گام بردارد؛ این در حالی است که زیرساخت‌های آن باید در این صنف؛ مهیا شود.

به گفته رئیس اتحادیه عمده فروشان کیفیت مواد شوینده، زمانی که قیمت مواد شوینده در بازاز ثابت شود دست دلالان و سودجویان در بازار کوتاه می‌شود.

گفتنی است، هم اکنون واحد‌های تولیدی، نیاز به کسب مجوز از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ندارند و می‌توانند افزایش متعارف قیمت‌ها را مدنظر قرار دهند، اگر قیمت‌ها خارج از عرف سازمان حمایت باشد از سوی انجمن تولیدکنندگان فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی و مواد شوینده و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، کنترل و برخورد‌های لازم صورت خواهد گرفت.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: