نقش بوشهر در ایستادگی مقابل انگلیس و آمریکا مثال زدنی است

کدخبر: 2345870

رئیس قوه قضائیه گفت: نقش کرانه خلیج فارس و مردم استان بوشهر در ایستادگی مقابل انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها مثال زدنی است.

رئیس قوه قضائیه گفت: نقش کرانه خلیج فارس و مردم استان بوشهر در ایستادگی مقابل انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها مثال زدنی است.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنج شنبه ۱۷ بهمن ماه در بدو ورود به بوشهر عنوان کرد: توفیق داشتم که امروز به دیدار با مردم حماسه ساز و شهیدپرور استان بوشهر بیایم. استان بوشهر از اصیل ترین استان‌های کشور که در تاریخ خود خدمات زیادی را به استقلال و امنیت کشور داشته است.

وی ادامه داد: نقش کرانه خلیج فارس و مردم استان بوشهر در ایستادگی مقابل انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها مثال زدنی است و یقینا مردم سخت کوش این استان و خانواده‌های معزز و مکرم شهدا و ایثارگران شهدا برای مردم کشور ما به عنوان چهره‌های مقاوم و مردمی باصلابت معرفی شده‌اند.

رئیس قوه قضائیه در ادامه تشریح برنامه‌های سفر امروز خود بیان کرد: دیدار با مدیران محترم استان بوشهر در شورای اداری، دیدار و نشست با همکاران قضایی و سازمان های وابسته به قوه قضائیه، ۱۷ گروه در مرکز و شهرستان های استان مسئول بررسی مسائل و مشکلات و عملکرد واحدهای مربوطه در دستگاه قضایی و سازمان های وابسته هستند.

رئیسی اظهار کرد: در بخش پایانی سفر که جلسه شورای عالی قوه قضائیه است در خدمت نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان بوشهر و استاندار محترم و مدیران قضایی استان خواهیم بود و مروری بر مسائل و مشکلات به میزانی که بشود در استان و غیر از آن خارج از استان تصمیم گیری خواهد شد.

«خبرگزاری ایسنا»

ارسال نظر: