خروجی دانشگاه‌ها باید جوان‌ م‍ؤمن حزب‌الهی باشد

کدخبر: 2345849

نماینده رهبر انقلاب در دانشگاه‌ها با اشاره به پیام اخیر مقام معظم رهبری به تشکل‌های دانشجویی گفت: رهبر انقلاب فرمودند: «کشور به عنصر مؤمن حزب‌الهی نیاز دارد» برای همین خروجی تشکل‌ها و دانشگاه‌ها باید جوان‌ م‍ؤمن حزب‌الهی باشد.

حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس‌ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در هجدهمین اردوی آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر با اشاره به اینکه باید سعی کنیم تا به سمت تمدن نوین اسلامی گام برداریم، اظهار کرد: در زمان ویژه‌ای به سر می‌بریم که شبیه بهار و تابستان سال ۶۰ است، در آن زمان تحولات و اتفاقات مهمی در عرصه‌های مختلف رخ داد.

رئیس‌ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در۴۰سالگی انقلاب که فرمودند؛ همین که علی‌رغم فشارها، خواسته‌ها و اراده جدی حذب شیطان و استکبار جهانی انقلاب ایستاده و مقاومت کرده، معجزه و عنایت خداوند است، گفت: در ۴۰ ساله انقلاب علاوه بر مقاومت و ایستادگی رو به جلو حرکت کرده‌ایم و اصل ماندن و پایداری انقلاب اسلامی اعجاز، نشانه و عنایت خداوند است.

رستمی در ادامه با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع شهید سلیمانی افزود: حماسه و حضور میلیونی مردم در این مراسم و سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب به آمریکا نشان داد که دشمن نمی‌تواند کاری را از پیش ببرد.

رئیس‌ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: آنچه بر همه ما واجب و لازم است، موضوع اصلاح رابطه بین خود و خدا است، سردار سلیمانی از دسته افرادی با اخلاصی بود که برای خدا کار می‌کرد و کسی که اینطور عمل کند، خداوند به مسیر زندگی‌اش برکت می‌بخشد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین عملیات شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از شهادت و در مراسم تشییع وی اتفاق افتاد، یادآور شد: خداوند به تمام ما عنایت‌هایی را داده، اما چطور می‌شود که خداوند فردی را به عزتی می‌رساند که دوست و دشمن به بزرگی او اعتراف می‌کنند؟

رستمی با اشاره به اینکه بعد از تشییع سردار سلیمانی، ترامپ قالب تهی کرد، عنوان کرد: آمریکا مدعی است، قوی‌ترین ارتش دنیا را دارد اما با هیچ کشور قوی تا به الان وارد جنگ نشده است.

رئیس‌ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه رهبر انقلاب اتفاقات اخیر را محل نزول قدرت الهی و یوم الله می‌دانند، اظهار کرد: درگیری‌ما با آمریکا قبل از جنگ‌های اقتصادی و امثالهم جنگ روایت‌ها، باورها و اعتقادات است، زیرا جنگ ابعاد مختلف زندگی مردم را هدف گرفته است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب روایتی از آنچه که گذشت، کجا بودیم و چه دست آوردهایی را به دست آورده‌ایم و در نهایت هدف را مشخص می‌کنند، که آن هدف مقدمه‌سازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی است. رستمی با اشاره به پیام اخیر رهبر انقلاب به تشکل های دانشجویی و دانشجویان گفت: رهبر انقلاب خطاب به شما عزیزان فرموده‌اند، کشور به عنصر مؤمن حزب‌الهی نیاز دارد و باید بر روی مبانی پافشاری کنید، خروجی تشکل‌ها و دانشگاه‌ها باید جوان‌ م‍ؤمن حزب‌الهی باشد.

رئیس‌ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به ویژگی‌های جوان مومن حزب‌الهی بیان کرد: آیه ۵۴ سوره مائده ویژگی‌ها جوان مومن حزب‌الهی را معرفی می‌کند.

وی تصریح کرد: گام دوم انقلاب به عهده شما جوانان است، و شما باید خودتان را برای این فضا آماده کنید، در این کشور بن‌بستی وجود ندارد مشکل هست و شاه کلید همه گره‌ها شاه جوان مؤمن حزب‌الهی است.

رستمی با اشاره به اینکه رهبری فرمودند، هزینه مقاومت بسیار کمتر از هزینه سازش است، عنوان کرد: معامله قرن نتیجه سران بدبخت کشورهایی است که با آمریکا و اسرائیل سازش کردند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: