واکنش مجید انصاری به ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب

کدخبر: 2345820

عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: از ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب اطلاعی ندارم اما طبق مصوبه شورای عالی اصلاح‌طلبان، اصلاحات در تهران لیست نمی‌دهد.

شب گذشته شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به منظور آخرین تصمیم‌گیری برای نحوه ورود به انتخابات رای‌گیری و مصوب کرد که در تهران لیست انتخاباتی ارائه نخواهد داد.

این شورا البته به احزاب اصلاح‌طلب مجوز داده بود که می توانند با برند حزبی خود از نامزدهایشان حمایت کنند. اما حزب ندای ایرانیان اعلام کرد که قرار است با چند حزب همسو درباره فعالیت انتخاباتی نشست برگزار کند.

محمدرضا راه‌چمنی دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی هم خبر از ائتلاف 12 حزب اصلاح‌طلب داد که پیگیری‌ها حکایت از این داشت که تعداد این احزاب بیش از این تعداد است.

حزب مردم سالاری، کارگزاران سازندگی، انجمن اسلامی معلمان، حزب وحدت و همکاری ملی، حزب اسلامی کار، خانه کارگر و ... از جمله احزابی هستند که گفته می‌شود احتمال دارد با هم ائتلاف کنند اما پس از اعلام این خبر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان بیانیه داد و تاکید کرد که اصلا‌طلبان حق ندارند لیست بدهند.

در بخشی از این بیانیه آمده است که طبق مصوبه شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان مورخ ۱۵بهمن ماه ۱۳۹۸، اصلاح طلبان هیچ لیست ائتلافی تحت این عنوان و یا هر عنوان دیگری که تداعی کننده ائتلاف اصلاح طلبان باشد، نخواهند داشت و هر ائتلافی تحت این عناوین قویاً تکذیب می شود.

مجید انصاری عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز از تشکیلات قدیمی اصلاح‌طلب اظهار داشت: من از ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب اطلاعی ندارم اما طبق مصوبه شورای عالی اصلاح‌طلبان، اصلاحات در تهران هیچ لیست انتخاباتی نمی‌دهد.

وی افزود: اصلاح طلبان عدم ارائه لیست انتخاباتی را در روز یکشنبه تصمیم‌گیری کرده بودند و دیشب اعلام کردند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: