از کدام مرکز تجاری کیش چه چیزی بخریم؟

کدخبر: 2345732

جزیره کیش یکی از جذاب‌ترین مناطق جنوبی ایران است که هر ساله جمعیت زیادی از گردشگران و توریست‌ها به آن جا سفر می‌کنند. دیدن سواحل زیبا و جاذبه های گردشگری در سفر به کیش می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد؛ اما آن چه که معمولا گردشگران به آن توجه می‌کنند، بازدید از مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید کیش است. جزیره کیش مراکز خرید فراوانی دارد که مورد توجه توریست‌های زیادی قرار می‌گیرد. در این مقاله سعی داریم تا شما را با مهم‌ترین مجتمع های تجاری و مراکز خرید جزیره کیش آشنا کنیم.

نسیم آنلاین : جزیره کیش یکی از جذاب‌ترین مناطق جنوبی ایران است که هر ساله جمعیت زیادی از گردشگران و توریست‌ها به آن جا سفر می‌کنند. دیدن سواحل زیبا و جاذبه های گردشگری در سفر به کیش می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد؛ اما آن چه که معمولا گردشگران به آن توجه می‌کنند، بازدید از مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید کیش است. جزیره کیش مراکز خرید فراوانی دارد که مورد توجه توریست‌های زیادی قرار می‌گیرد. در این مقاله سعی داریم تا شما را با مهم‌ترین مجتمع های تجاری و مراکز خرید جزیره کیش آشنا کنیم.

مرکز خرید دامون

یکی از بهترین مراکز خرید در جزیره کیش، مرکز خرید دامون است که دارای 98 غرفه تجاری و 10 غرفه خدماتی است. شما می‌توانید هر آن چه را که نیاز دارید از این مرکز خرید برای خود تهیه کنید. معمولا بیشتر کسانی که از این مجتمع تجاری خرید می کنند، رضایت کافی دارند. انواع محصولات اعم از پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و زیور آلات، مواد غذایی و خوراکی، لوازم دیجیتال و... در این مرکز خرید موجود است. از امکانات این مرکز خرید می‌توان به یک پیست اسکیت روی یخ اشاره کرد که می‌تواند برای بازدید کنندگان بسیار هیجان انگیز باشد. همچنین وجود یک پیانو در دامون سبب می‌شود تا شما نوای دل انگیزی را در تمام مدتی که در آن جا هستید، گوش دهید. گردشگرانی که بلیط هواپیما کیش را از سامانه فروش آنلاین سیمرغ 24، از آدرس https://simorgh24.com /بلیط_هواپیما_کیش تهیه می‌کنند، معمولا سری هم به این مرکز خرید می‌زنند و از فروشگاه های آن بازدید می‌کنند.

مرکز تجاری کیش

یکی از بزرگ‌ترین و بهترین مراکز خرید کیش، مرکز تجاری کیش است که در سال 1379 و در زمینی بالغ بر 40 هزار متر مربع در قسمت شرقی این جزیره بنا شد. این مرکز دارای حدود 480 واحد تجاری است که انواع کالاها از جمله پوشاک و لباس، کیف و کفش، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل صوتی و تصویری، مواد غذایی، وسایل دیجیتال و بسیاری از چیزهای دیگر را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. همچنین تعدادی از برندهای خارجی معتبر در این مرکز خرید شعبه دارند. از جمله نکات جالب توجه در مرکز تجاری کیش، برگزاری قرعه کشی در ساعت 22 هر شب است که با برنامه‌های شاد و متنوع همراه است. همچنین جلوه‌های ویژه نورپردازی در بخش‌های مختلف این مجموعه جلوه ای خاص به آن بخشیده است. این مرکز خرید در خیابان فردوسی قرار دارد و صبح‌ها از ساعت 10 الی 13:30 و بعد از ظهرها از ساعت 17 الی 23 جهت بازدید عموم باز است. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با خرید تور کیش از آژانس مسافرتی تکتازان پرواز عرش، از این مرکز خرید بازدید کرده و هر آن چه را که لازم دارید، برای خود تهیه کنید.

مرکز خرید پردیس 1

مرکز خرید پردیس 1 در سال 1371 در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع و با معماری منحصر به فرد و زیبایی در شرق جزیره کیش احداث شد. این ساختمان زیبا که توجه همگان را به خود جلب می‌کند، دارای 2 طبقه و 200 واحد تجاری است که با فروش انواع کالاها از جمله پوشاک بانوان و آقایان، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل برقی، کیف و کفش، ساعت و... پاسخگوی مشتریان خود است. یکی از مواردی که پردیس 1 را از سایر مراکز خرید متمایز می‌کند، فروش انواع لباس ورزشی است که در بین شهروندان کیش که اصطلاحا به آن ها کیشوند می‌گویند، مشهور است. در این مرکز خرید هم هر شب ساعت 22 قرعه کشی همراه با اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی برگزار می‌شود. امکانات مرکز خرید پردیس 1 بسیار زیاد است که از مهم‌ترین آن ها می توان به رستوران، کافه، فست فود، آژانس مسافرتی، نمازخانه و... اشاره کرد.

مجتمع تجاری پردیس 2

اگر دوست دارید اجناسی با برندهای روز دنیا را با بهترین قیمت برای خود تهیه کنید، مجتمع تجاری پردیس 2 بهترین انتخاب برای شماست. شعبه 2 این مرکز خرید به دنبال استقبال بی نظیر از پردیس 1 ساخته شد و در سال 1378 در یک زمین بالغ بر 22 هزار متر مربع بنا گردید. پردیس 2 نسبت به مرکز خرید پردیس 1 بافت و سازه جدیدتری دارد و بسیار زیبا و شیک مهندسی شده است. این مجتمع تجاری دارای 4 طبقه، 230 غرفه و 10 واحد اداری است. هر آنچه را که بخواهید می‌توانید در پردیس 2 برای خود خریداری کنید. از انواع وسایل و پوشاک با برندهای روز دنیا گرفته تا لوازم صوتی و تصویری و لوازم آرایشی. از امکانات این مجموعه می‌توان به 2 آسانسور شیشه ای، 7 آسانسور معمولی، 8 پله برقی، پیاده راه متحرک و... اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید برای رفع خستگی و کمی استراحت سری به کافی شاپ‌های آن جا بزنید و یا به رستوران رفته و غذایی نوش جان کنید. مجتمع تجاری پردیس 2 در بلوار خیام جزیره کیش قرار دارد. لازم به ذکر است که اگر بلیط هواپیما خود را از سامانه سیمرغ 24 تهیه کرده اید، می‌توانید برای دیگر سفرهای خود نسبت به خرید بلیط اتوبوس و بلیط قطار اقدام فرمایید.

مرکز خرید مروارید

اگر خرید و گشت و گذار در مجتمع‌های تجاری الویت اول شما برای رفتن به جزیره کیش است، پیشنهاد می‌کنیم حتما به مرکز خرید مروارید سری بزنید و از آن جا دیدن کنید. بازار مروارید که در شهرک صدف قرار دارد، یکی از بهترین مکان‌هایی است که شما می‌توانید برای خرید به آن جا بروید. از جمله نکات قابل توجه در مرکز خرید مروارید می‌توان به معماری آن اشاره کرد که بر طبق بناهای دوره هخامنشی ساخته شده است. برای مثال یک ایوان بزرگ به سبک معماری هخامنشی در آن ساخته شده است تا گردشگران بتوانند فضای باز را هم تجربه کنند. این بازار یکی از قدیمی ‌ ترین مراکز خرید کیش است که در سال 1373 ساخته شده و انواع کالاهای مختلف از جمله کیف و کفش، پوشاک، لوازم آرایشی، مواد غذایی و... در آن جا به فروش می رسد. این مرکز که اجناس آن با قیمت مناسب ارائه می‌شود دارای 8 بازارچه با نام های آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، آریا، ایران و بیستون است. لازم به ذکر است که مرکز خرید مروارید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای بازدیدکنندگان است.

مرکز خرید مریم

مرکز خرید مریم در مقایسه با دیگر مجتمع‌های تجاری کیش، مساحت کمتری دارد. اما وجود مغازه‌های مختلف، داشتن محیط شیک و زیبا و فروش اجناس با کیفیت و خوش قیمت می‌تواند یک خرید دلچسب را برای شما رقم بزند. همچنین وجود یک رستوران زیبا با انواع غذاهای مختلف و کافی شاپ با نوشیدنی‌های متنوع می‌تواند لذت خرید را برای شما دو چندان کند. از نکات جالب توجه در این مرکز خرید که کمی هم عجیب به نظر می‌رسد، وجود یک ماکت هواپیما است که از سقف بلند این مجموعه آویزان شده است. مرکز خرید مریم در خیابان سنایی کیش قرار دارد و همه روزه از ساعت 9:30 تا 13 و 17 الی 22 پذیرای بازدیدکنندگان است.

مرکز خرید سارینا 1 و 2

مرکز خرید سارینا 1 ساختمانی 10 طبقه است که 7 طبقه آن اداری، 2 طبقه آن تجاری و یک طبقه آن پارکینگ است. این پاساژ دسترسی بسیار خوبی به دیگر مراکز خرید جزیره دارد. از امکانات این مجموعه می‌توان به بزر گ‌ترین و مجهزترین فوت کورت خاورمیانه، پارکینگ اختصاصی، هایپر مارکت، فروش انواع برندهای روز دنیا و... اشاره کرد. لازم به ذکر است مجتمع سارینا 2 هم اکنون در دست احداث است و امکانات بسیار زیادی را برای آن تدارک دیده اند.

مرکز خرید رویال مال کیش

یکی از مراکز خرید شیک و بسیار مدرن جزیره کیش که در سال 1394 ساخته شده، رویال مال کیش است. این مرکز خرید که جز برترین مراکز خرید جزیره محسوب می‌شود، در 5 طبقه ساخته شده است. انواع برندهای معتبر دنیا از جمله اپل، ماوی، گریماس، سامسونگ، ال جی، دلونگی، پاندا، اسپریت، مادر کر و... در رویال مال به فروش می رسد. همچنین انواع پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، لوازم ورزشی و... در این مرکز خرید وجود دارد. لازم به ذکر است که تمامی اجناس این مجموعه در قیمت‌های مختلف برای هر بودجه‌ای ارائه می‌شود. همیشه به یاد داشته باشید که هنگام سفر به جزیره کیش خرید بیمه مسافرتی را از یاد نبرید تا در صورت بروز هر گونه اتفاقی، از شما پشتیبانی کند.

بازار پارس خلیج

مرکز خرید پارس خلیج دارای 150 غرفه است که یکی از بهترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود. در این بازار انواع کالاها از جمله پوشاک، کیف و کفش، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم دیجیتال، مواد غذایی و... برای فروش وجود دارد. همچنین از دیگر خدمات این مجموعه می‌توان به مشاور املاک و دفتر خدمات گردشگری است. بازار پارس خلیج در خیابان میر مهنا قرار دارد و از ساعت 10 تا 13 در صبح و از ساعت 16 تا 22 در شب میزبان مشتریان عزیز می باشد.

از دیگر مراکز خرید جزیره کیش می توان به بازار زیتون کیش، بازار ونوس کیش، بازار دیپلمات کیش، مرکز خرید پانیذ، بازار سنتی صفین کیش، مرکز خرید رویا مال، بازار عرب ها، مرکز خرید مرجان، مرکز خرید لاریسا مال، کوروش برند سنتر و.. اشاره کرد.

منبع:

سیمرغ 24

ارسال نظر: