امروز، آخرین مهلت ثبت نام ازدواج دانشجویی

کدخبر: 2345699

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی گفت: تاکنون ۱۸ هزار نفر در این دوره از ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده اند.

مهدی غلامی، دبیر ستاد ازدواج دانشجویی درباره میزان ثبت نامی‌ها در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی گفت: تاکنون بیش از ۱۸ هزار زوج در سایت ازدواج دانشجویی برای شرکت در بیست و سومین ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده اند.

او افزود: امروز (سه شنبه، ۱۵ بهمن) آخرین فرصت برای ثبت نام در این دوره از ازدواج دانشجویی است و این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

غلامی بیان کرد: زوج‌هایی که یکی از آن‌ها در زمان تحصیل در دانشگاه ازدواج کرده و زمان عقدشان از اول فروردین ۹۷ تا پایان آذر ۹۸ باشد امکان ثبت نام در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی را دارند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی گفت: متقاضیان دارای شرایط برای ثبت نام در این دوره از ازدواج دانشجویی باید به سایت ezdevaj.nahad.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

او با بیان اینکه تعداد ثبت نامی‌های ما به نسبت سال گذشته رشد داشته است، تاکید کرد: به تمام دانشجویانی که خواهان شرکت در این دوره از ازدواج دانشجویی هستند توصیه می‌کنیم در این مهلت باقی مانده ثبت نام خود را ثبت کنند.

غلامی افزود: برنامه‌های ما طرح ملی همسفر تا بهشت است و دانشجویانی که در سایت ثبت نام می‌کنند به مشهد اعزام می‌شوند و این اعزام‌ها از ۱۰ دی شروع شده و تا اوایل اردیبهشت ۹۹ ادامه خواهد داشت.

او بیان کرد: این دانشجویان در مشهد مقدس مهمان دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها هستند. برنامه‌ها شامل آموزش، جشن، زیارت، سیاحت در قالب یک بسته ۲ شب و ۳ روز است.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی گفت: دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به تناسب شرایط و امکانات در هر استان برنامه‌های مختلفی نیز از جشن تا تسهیلات وام در اختیار این دانشجویان قرار می‌دهند.

او تصریح کرد: همه این اتفاقات در دانشگاه‌ها هم به صورت پراکنده رقم می‌خورد. اما آنچه به صورت مرکزی است همین طرح «همسفر تا بهشت» است که یک بسته آموزشی زیارتی سیاحتی و فرهنگی است.

غلامی در پایان یادآوری کرد: شرکت در این دوره از ازدواج دانشجویی بدون هیچ گونه محدودیت و داشتن شرایط خاصی صورت می‌گیرد و هر دانشجویی که ازدواج خود را در این بازه زمانی ثبت کرده باشد، می‌تواند در این طرح شرکت کند.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: