شهید سلیمانی قهرمان ماندگار مقاومت و ایثار است

کدخبر: 2345503

دستیار ویژه رئیس مجلس در دیدار با رئیس دفتر حماس در تهران گفت: سردار سلیمانی با رشادت‌های خود نامش را به عنوان قهرمان ماندگار مقاومت برای دفاع از ارزش‌های جهان اسلام ثبت کرد.

حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در دیدار با خالد قدومی رئیس دفتر حماس در تهران با اشاره به تحولات منطقه‌ای از جمله ترور شهید سردار سلیمانی گفت: سردار سپهبد سلیمانی با رشادت‌های توصیف‌ناپذیر خود نامش را به عنوان قهرمان ماندگار مقاومت و ایثار برای دفاع از کیان ارزش‌های واقعی جهان اسلام ثبت کرد.

دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین‌الملل مجلس شورای اسلامی افزود: سردار سلیمانی در شرایطی که حضور نامبارک داعش هراس فراگیری را بر منطقه تحمیل کرده بود با شجاعت و درایت و هوشمندی شکست تلخی را بر آنان و حامیان آمریکایی - صهیونیستی تروریسم وارد کرد و موجب فخر کشور‌های مسلمان و آزادی‌خواه در منطقه و جهان گردید.

وی گفت: مشی و اهداف سردار سلیمانی در استمرار مسیر مقاومت تا شکست کامل استکبار جهانی و اذناب منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن ادامه خواهد یافت و با اشاره به طرح موسوم به معامله قرن دولت آ‌مریکا در مورد فلسطین گفت: در این طرح حقوق واقعی و انسانی مردم مظلوم فلسطین به هیچ وجه مورد توجه قرار نگرفته و به همین جهت همانند سایر طرح‌های جانبدارانه آمریکا از تل‌آویو، محتوم به شکست است.

امیرعبداللهیان گفت: تلاش مذبوحانه دولت آ‌مریکا برای نجات رژیم صهیونیستی از گردابی که در آن گرفتار شده به خوبی بیانگر ضرورت استمرار مقاومت و مقابله با طرح‌های همچون معامله قرن است که با شأن و منزلت واقعی مردم فلسطین به عنوان پاره‌ای از پیکر جهان اسلام مبانیت آشکار دارد.

وی افزود: ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان قهرمانان ملی مبارزه با تروریسم در عراق و ایران با دستور رئیس جمهور تروریست آمریکا صورت گرفت. بی‌تردید، پس از ترور سردار سلیمانی، آن هم به دستور مستقیم ترامپ، خواب‌های آشفته رئیس جمهور آ‌مریکا برای مذاکره مستقیم با ایران، تعبیر نخواهد شد.

در این دیدار خالد قدومی رئیس دفتر حماس در تهران با اشاره به جنایت تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد سلیمانی، آن را مصداق بارز تروریسم دولتی آمریکا و نشانه عجز و ترس حاکمان زورگوی کاخ سفید از جریان مقاومت در منطقه دانست و گفت: این است اقدام نقض فاحش مقررات حقوق بین‌الملل و نشانه تأثیرگذاری شگرف مجاهدت‌های سردار سلیمانی در مبارزه با داعش و نیز تقویت آرمان فلسطین تا نابودی رژیم جعلی اسرائیل است.

خالد قدومی در ادامه به طرح موسوم به معامله قرن نیز اشاره کرد و گفت: این طرح با آرمان مردم فلسطین در حق برخورداری از یک کشور مستقل به پایتختی قدس شریف و توأم با یک زندگی شرافتمندانه و مبتنی بر حقوق انسانی در تضاد است و صرفاً برای کمک به رژیم صهیونیستی و و حمایت کاخ سفید نخست‌وزیر فاسد این رژیم جعلی طراحی شده است.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: