دیدنی های تکرار نشدنی در سفر به جزیره کیش

کدخبر: 2345377

رفتن به سفر یکی از راه های رسیدن به آرامش است. هیچ چیزی مانند سفر کردن نمی تواند آرامش را برای افراد ایجاد کند. اگر به آرامش و سلامتی خود و عزیزانتان اهمیت دارد، حتما سفر به شهرهای زیبا را در برنامه ی خود قرار دهید. تور کیش می تواند یک انتخاب و مقصد مناسب برای سفر باشد. وجود جاذبه ها و زیبایی های طبیعی مانند دریا و ساحل بسیار زیبای خلیج فارس یکی از مهم ترین ویژگی های سفر به این شهر می باشد.

نسیم آنلاین : رفتن به سفر یکی از راه های رسیدن به آرامش است. هیچ چیزی مانند سفر کردن نمی تواند آرامش را برای افراد ایجاد کند. اگر به آرامش و سلامتی خود و عزیزانتان اهمیت دارد، حتما سفر به شهرهای زیبا را در برنامه ی خود قرار دهید. تور کیش می تواند یک انتخاب و مقصد مناسب برای سفر باشد. وجود جاذبه ها و زیبایی های طبیعی مانند دریا و ساحل بسیار زیبای خلیج فارس یکی از مهم ترین ویژگی های سفر به این شهر می باشد. لذت بردن از مکان های طبیعی و بکر، حس تازگی و سرزندگی را می توان در تمام افراد ایجاد کند. اگر قصد لذت بردن از سفر را دارید، سفر به شهر زیبای کیش را به شما پیشنهاد می کنیم. در ادامه به چند مورد از زیبایی های این شهر را معرفی نموده ایم:

• اسکله تفریحی:

شاید به جرئت بتوان گفت این اسکله در تور کیش ارزان مهمترین و معروفترین مکان هایی است که تمام گردشگران و توریست ها در سفرهای خود به شهر کیش از آن دیدن می کنند. این اسکله که به تلاش کارگران و متخصصان ایرانی بنا شده است، نمای زیبایی از دریای خلیج فارس را به نمایش گذاشته است. امکان گردش بر روی آب های خلیج فارس با قایق های مختلف وجود دارد. حتی اگر به ماهیگیری علاقه داشته باشید، می توانید چگونگی انجام آن را در این اسکله ببینید و خودتان هم آن را امتحان کنید. انواع تفریحات آبی را می توانید در این اسکله ی فوق العاده زیبا تجربه کنید. وجود کافه رستوران های مختلف را هم می توان جزو بخش رفاهی اسکله تفریحی کیش دانست. اگر دنبال هیجان هستید می توانید همراه با دوستان و عزیزان خود، ورزش بولینگ را در این اسکله تجربه کنید. این ورزش می تواند میزان آدرنالین خون شما را افزایش دهد. پاراسل که یکی از هیجان انگیزترین تفریحات آبی است را هم می توانید امتحان کنید.

• جزیره ی هندورابی:

به گزارش سفر باتو ، اگر به شهر کیش سفر می کنید، تماشای جزیره ی هندورابی را از دست ندهید. خیلی از افراد پس از شنیدن نام این جزیره، تصور می کنند به کشور هند مربوط است و جایی در این کشور یا محلی نزدیک به آن است. اما در حقیقت یکی از زیباترین جزایر اطراف خلیج همیشه فارس است و هیچ ربطی به کشور هند ندارد. راه های دسترسی زیادی برای رفتن به این جزیره وجود دارد. جزیره هندورابی را می توان کم ارتفاع ترین جزیره دانست زیرا ارتفاع تپه های موجود در آن نسبت به دیگر جزیره ها کمتر است. در این جزیره ی بسیار زیبا هم می توانید انواع تفریحات آبی را انجام دهید و لذت ببرید. عمق سواحل این جزیره در قسمت های مختلف، متفاوت است و میزان آن فرق دارد. یک جاذبه ی بسیار زیبا که در جزیره ی هندورابی قابل دسترسی است، تماشای لاک پشت ها و مشاهده ی تخم گذاری آن ها است. اگر به لاک پشت ها و ویژگی های خاص آن ها علاقه مند هستید، می توانید به جزیره ی هندورابی بیایید و به صورت طبیعی و زنده با این موجودات بسیار جذاب آشنا شوید.

• بوستان آهوان: یکی از زیباترین بوستان های موجود در شهر کیش، قطعا بوستان آهوان است. آهو یکی از زیباترین و جذاب ترین حیوان های اهلی است که خیلی از کودکان علاقه ی زیادی به دیدن آن دارند. در فضای بسیار زیبایی که در این بوستان ایجاد شده است، می توانید از آهوهای بسیار زیبا دیدن کنید. علاوه بر آهوها، می توانید از باغ وحش و حیوانات مختلفی که در آنجا زندگی می کنند هم، دیدن نمایید. در هر رده ی سنی که باشید، می توانید با حضور در بوستان آهوان لحظات خوشی را تجربه کنید. احداث وسایل و لوازم بازی برای خردسالان و کودکان توانسته خاطرات خوبی را برای این گروه سنی به ارمغان آورد. این بوستان دارای مساحت بزرگی است و بخش های گوناگونی را در خود جای داده است. اگر نگران طی کردن مسیر طولانی این بوستان هستید، باید این نکته را بدانید که جهت تسهیل عبور و مرور شما، وسایل حمل و نقل مخصوصی به این منظور اختصاص یافته اند که از ابتدای بوستان تا انتهای آن را راحت طی کنید.

• گردش با کشتی: یکی از بهترین تفریح های دریایی سوار شدن بر کشتی های تفریحی و گشت و گذار بر روی آب های خلیج فارس است. آب مظهر پاکیزگی و نشاط است و حرکت بر روی آب هم می تواند حس خوشایندی را القا کند. خیلی از افراد سوار شدن بر روی کشتی را یک رویا می دانند و همیشه به دنبال یک فرصت هستند که این رویا را به واقعیت تبدیل کنند. با تور کیش می توانید بر روی کشتی های بزرگ تفریحی لحظات فوق العاده ای را داشته باشید و این خاطرات را برای خود و عزیزانتان به وسیله ی دوربین های عکاسی و فیلمبرداری ثبت نمایید. استفاده از این کشتی های غرق در نور هنگام شب دقیقا شبیه به یک رویا است.

ارسال نظر: