شکوری: سرمربی تیم ملی به زودی انتخاب می شود

کدخبر: 2345311

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی جدید تیم ملی کشورمان به زودی از سوی فدراسیون اعلام می‌شود.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره میزبانی تیم‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرایط مذاکره سخت بود و ۳ راه از جمله انصراف، بازی خارج از خانه و مذاکره را پیش رو نداشتیم. به هر حال ما مذاکره کردیم و به نتیجه رسیدیم و امیدواریم تیم‌ها نتیجه خوبی بگیرند.

ارزش بازی های برگشت لیگ قهرمانان آسیا بیشتر است

او درباره توافق با AFC بیان کرد: این توافق از نظر فنی به نفع ماست چرا که ارزش بازی برگشت بیشتر است و با استراتژی می‌توانیم در این بازی‌ها نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال داخلی است

شکوری درباره انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: با توجه به اتفاق یک هفته گذشته در مورد باشگاه‌ها و اینکه فعالیت‌های دبیر کل در موضوعات دیگر است، باید بگویم در جریان انتخاب سرمربی نیستم و بحث باشگاه و مجمع را پیگیری می‌کنم. فقط می‌دانم که سرمربی طی روز‌های آینده انتخاب می‌شود. از صحبت‌های علوی، ۱۲ ساعت گذشته و اتفاق خاصی نیفتاده است. تمام تلاش اعضای فدراسیون این است که در سریع‌ترین زمان انجام شود. به طور حتم سرمربی داخلی است، اما روی این موضوع نباید مانور داد. وقتی گزینه بیشتر باشد به طور حتم مذاکرات هم راحت‌تر خواهد بود.

او درباره اینکه قلعه نویی گزینه جدی هدایت تیم ملی است، بیان کرد: صادقانه می‌گویم در ریز موضوعات نیستم. علی دایی، امیر قلعه نویی و مربی خارجی جزءگزینه‌ها بودند و مذاکره با آن‌ها انجام شده است.

ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) درباره وضعیت انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فرایند انتخابات فدراسیون شروع شده و از امروز کاندیدا‌ها می‌توانند ثبت نام کنند. امیدوارم نفرات توانمند بیایند و در انتخابات حضور پیدا کنند و تا ۲۰ بهمن ماه هم فرصت ثبت نام وجود دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازی‌های استقلال و شهرخودرو در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا که در کشور ثالث برگزار می شود باعث تضعیف روحیه بازیکنان این تیم ها نمی شود؟ بیان کرد: مخالف نظر شما هستم. روحیه تیم‌ها خوب است و اتفاق رخ داده هم خوب بود، چون با یک دیپلماسی ورزشی از میزبانی ایرانی‌ها در کشور ثالث جلوگیری کردیم. من از هر ۴ باشگاه، کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان، مردم و رسانه‌ها تشکر می‌کنم. اتحاد ما جلوی این موضوع را گرفت.

ارتباط بین مسئولان ورزش کشورمان عالی است

دبیر فدراسیون فوتبال درباره اینکه شنیده شده علی دایی از سوی وزارت ورزش رد شده و اختلاف نظر بین وزارت ورزش و فدراسیون وجود دارد، گفت: اینکه این صحبت‌ها از کجاست را باید از شما پرسید. این‌ها گمانه زنی است و این صحبت‌ها با توجه به علاقه مندی فوتبال طبیعی است. ارتباط فدراسیون فوتبال، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان عالی است و آن را می‌توانیم در بحث باشگاه‌ها دید. همه پای کار آمدند تا مشکل حل شود. شرایط با ۱۰ سال پیش از نظر اقتصادی، سیاسی و منطقه‌ای فرق کرده و تحت فشار هستیم، اما باید به پیش برویم.

او در پایان درباره اینکه آیا اتفاقات بازی دیدار تراکتور و پرسپولیس بر میزبانی ایران در مسابقات آسیایی تاثیر خواهد گذاشت، خاطر نشان کرد: موضوع اتفاقات بازی تراکتور تاثیری در میزبانی ما در جام باشگاه‌ها ندارد. ما تعهد کتبی گرفتیم و این‌ها مسائل داخلی ما است. به هر حال باید به خوبی‌های فوتبال بپردازیم و اینکه این‌جمعیت در این زمان و وسط روز کاری در استادیوم حاضر می‌شود اتفاق خوبی است.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: