گزارش جدید وزارت بهداشت آمریکا

پزشکان آمریکا به ترک سیگار توصیه نمی‌کنند!

کدخبر: 2345176

به رغم اینکه دخانیات، عامل اصلی معلولیت، بیماری‌های صعب‌العلاج و مرگ در آمریکاست، دو پنجم افراد سیگاری اعلام کرده‌اند که هنگام مراجعه به پزشک، توصیه‌ای در مورد اینکه سیگار را ترک کنند؛ از پزشکان نشنیده‌اند. همچنین بر اساس گزارش جدید وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا، چهل درصد از افراد سیگاری که سالانه یک ارائه‌کننده خدمات بهداشتی و درمانی می‌بینند، هیچ توصیه‌ای از آنها در مورد ترک سیگار دریافت نمی‌کنند. 

نسیم آنلاین : به رغم اینکه دخانیات، عامل اصلی معلولیت، بیماری‌های صعب‌العلاج و مرگ در آمریکاست، دو پنجم افراد سیگاری اعلام کرده‌اند که هنگام مراجعه به پزشک، توصیه‌ای در مورد اینکه سیگار را ترک کنند؛ از پزشکان نشنیده‌اند. به گزارش سی‌ان‌ان همچنین بر اساس گزارش جدید وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا، چهل درصد از افراد سیگاری که سالانه یک ارائه‌کننده خدمات بهداشتی و درمانی می‌بینند، هیچ توصیه‌ای از آنها در مورد ترک سیگار دریافت نمی‌کنند.

گزارش سی.ان.ان از نشست خبری مدیر بخش جراحی عمومی وزارت بهداشت آمریکا نشان می‌دهد دو سوم افراد سیگاری که به دنبال ترک سیگار هستند، از داروهای جایگزین سیگار استفاده نمی‌کنند و بدان‌ها اعتمادی ندارند. بر اساس گزارش وزارت بهداشت، شواهد کافی در مورد اینکه سیگارهای الکترونیکی باعث کاهش مصرف سیگار می‌شوند، وجود ندارند. اگرچه سیگارهای الکترونیکی در تولیدات متنوعی عرضه می‌شوند و یافته‌هایی نیز در مورد اینکه استفاده از این سیگارها، استفاده از سیگارهای معمول را کاهش می‌دهد و به ویژه در میان جوانان مؤثر بوده؛ وجود دارد، نمی‌توان تعمیم علمی برای این گزاره فراهم کرد.

البته گزارش تصریح می‌کند میزان استعمال سیگار از سال 2018 تاکنون، 14 درصد کاهش داشته و این یک پیروزی برجسته برای درمان و بهداشت ایالات متحده به شمار می‌آید. ترک سیگار در هر سن و سالی، ده سال به عمر فرد اضافه می‌کند.

ارسال نظر: