پیام ملت در تشییع پیکر شهدای مقاومت ایستادگی بود نه مذاکره

کدخبر: 2345127

نماینده اصفهان در مجلس با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه مبنی بر مذاکره مجدد با آمریکا گفت: پیام ملت ایران در تشییع پیکر شهدای مقاومت ایستادگی بود نه مذاکره مجدد.

حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه درباره مذاکره مجدد با آمریکا گفت: اگر آقای ظریف این حرف را زده است باید توبه کند.

وی افزود:‌هر مسئولی که از مردم فاصله بگیرد قطعا با عدم مقبولیت مواجه خواهد شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: اقدامات خارج از پذیرش ملت ما منجر به آن شده است که مردم نه مجلس را قبول دارند و نه دولت را.

کامران گفت: مردم هم انقلاب را قبول دارند هم رهبر انقلاب را. دولت باید بداند مقام معظم رهبری درباره مذاکره مجدد با آمریکا چه تذکرات و توصیه‌هایی داشته‌اند و آن را پیش ببرند.

وی افزود: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم و هم رزمایش پیام مقاومت، ایستادگی و عدم مذاکره با آمریکای جنایتکار بود، لذا دولت باید این پیام و پیغام را درک کرده و به آن عمل کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: دولت بهتر است اگر بنای رفراندوم و نظرسنجی دارد موضوع مذاکره مجدد با آمریکا را به رفراندوم بگذارد تا نتایج آن را متوجه شود؛ همین حرف‌ها و اظهارات باعث شده است که مردم نسبت به لاریجانی و روحانی نگاه بدی داشته باشند که در مراجعه به رفراندوم نظرات مردم را نسبت به این دو فرد متوجه شد.

کامران گفت: دولتمردان باید بدانند در شأن ملت ایران باید حرفی بزنند و وقتی آنها در تشییع میلیونی سرداران مقاومت بحث عدم مذاکره و مقاومت، پایداری و ایستادگی را مطرح می‌کنند چرا وزیر خارجه کشورمان مجددا بحث مذاکره با آمریکا را پیش‌ می‌کشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: متاسفانه دولت به توان داخلی اعتقاد ندارد و مرتب نگاهش به خارج از کشور است. متاسفانه ما با برخی مدیران و مسئولینی در کشور مواجه هستیم که در اظهاراتشان واژه‌های مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی را بیان می‌کنند ولی در عمل به آن پایبند نبوده و ضد آن و آرمان‌های امام خمینی و شهدا و ملت رفتار می‌کنند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: