سخنگوی نُجَباء: شیران مقاومت اثری از آمریکا باقی نخواهند گذاشت

کدخبر: 2345043

«نصر الشِمَّری» با تجلیل از تظاهرات میلیونی ملت عراق علیه تروریست های آمریکایی تصریح کرد: آمریکا و مزدورانش باید بفهمند که در پس این فریادها، هزاران شیرمرد مصمم از جبهه مقاومت اسلامی به‌صورت یکپارچه ایستاده‌اند و چیزی از آن‌ها باقی نخواهند گذاشت.

دفتر جنبش نجبا در ایران، سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی ویدئویی به "جشنواره رسانه‌ای ابوذر" بر شکست دشمنان از انقلاب اسلامی در همه میادین مبارزه، از فلسطین، لبنان و سوریه تا عراق و یمن، تأکید کرد.

الشِمَّری در ابتدا ضمن شکرگزاری به‌خاطر نعمت جمهوری اسلامی و وجود حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب (حفظه‌الله)، پرچم‌های برافراشته مقاومت و فرهنگ شهادت را عامل عزتمندی اسلام و پیروزی بر مستکبران خواند.

وی با تجلیل از فرماندهان شهید جبهه مقاومت، سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» و حاج «ابومهدی المهندس»، خاطرنشان کرد: ما امروز در محضر این فداییان خدایی، باید متوجه جنگ بزرگی که علیه اسلام ناب محمدی به راه افتاده است باشیم؛ همان "جنگ نرم" که مهم‌ترین ابزارش رسانه و شبکه‌های ارتباط جمعی است.

سخنگوی نُجَباء همچنین مسلح شدن به "بصیرت و ایمان" را ضرورت مقابله با توطئه‌ها دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران توانست اسلام ناب محمدی را به جایگاهی محوری در معادله قدرت جهانی برساند، (اما در مقابل) رسانه‌های دشمن برای ایجاد تفرقه در صف امت اسلامی و دیده نشدن توفیقات انقلاب اسلامی، همچنین برای منحرف ساختن نگاه‌ها از دشمن اصلی که همان آمریکا و اسرائیل است، تلاش می‌کنند.

الشمری در بخش دیگری از پیام خود، سیلی موشکی جمهوری اسلامی به آمریکا را پاسخی محکم به ترور بزدلانه دو فرمانده شهید مقاومت توصیف کرد و افزود: امروز همه منطقه تحت‌تأثیر شهادت درخشان حاج‌قاسم سلیمانی و همراهان سعادتمند اوست. سیل خروشان مردمی که عاشقانه آنان را تشییع کردند، تا خروج کامل آمریکا از منطقه آرام نخواهد شد و به برکت این خون‌های پاک، پیروزی بزرگ در دسترس است.

وی سپس به تظاهرات سراسری دیروز (جمعه) ملت عراق اشاره و تصریح کرد: این جمعیت میلیونی یکصدا شعار "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سردادند و با فریادی رسا، خواستار اخراج نیروهای اشغالگر شدند. آمریکا و مزدورانش باید بفهمند که در پس این فریادها، هزاران شیرمرد مصمم از جبهه مقاومت اسلامی به‌صورت یکپارچه ایستاده‌اند و چیزی از آن‌ها باقی نخواهند گذاشت.

«خبرگزاری ایرنا»

ارسال نظر: