سرلشکر سلامی: ‌سپاه تا آخر‌ کنار مردم سیل‌زده جاسک می‌ماند

کدخبر: 2345042

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه همه امکانات سپاه برای بازسازی، ترمیم، مرمت و تجهیز خانه‌های سیل زدگان بسیج می‌شود، گفت: تا آخر پای مردم سیل‌زده ایستاده‌ایم و تا بهبود شرایط این مناطق اینجا را ترک نمی‌کنیم.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده شرق هرمزگان اظهار داشت: متاسفانه به دلیل اینکه سیل، سیل عظیمی بوده و داخل خانه‌ها وارد شده و خانه‌ها پر از گل و لای است؛ مردم تقریبا از خانه‌هایشان کوچ کرده و داخل چادرها زندگی می‌کنند.

وی افزود: با بارش‌های مجدد چادرها خیس می‌شوند؛ شب‌ها سرد است و خانواده‌ها دچار اضطراب و نگرانی هستند و شرایط بالفعل مناسب نیست و نیاز به کمک‌های اضطراری و فوری برای اسکان موقت وجود دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: در عین حال بایستی شرایط را برای یک زندگی دائمی خوب فراهم کنیم و فعلا به فضل الهی امدادرسانی جریان دارد و همه دستگاه‌ها بسیج شده‌اند و وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

سردار سلامی عنوان کرد: نیروی دریایی سپاه، پایگاه دریایی جاسک، سپاه امام سجاد، گروه‌های جهادی و سایر نهادها و ارتش در حال خدمت‌‌رسانی هستند اما به نظر می‌رسد که باید یک کار خیلی سریعی انجام شود و بعضی روستاها جا به جا و در نقطه جدیدی ساکن شوند.

وی تصریح کرد: ان‌شاالله به سرعت دولت محترم اعتباراتی را که باید تخصیص دهد برای ساخت خانه‌های جدید را تخصیص دهد و دستگاه‌های مختلف که ذی‌نفع هستند مشارکت کنند و ما هم به عنوان سپاه همه امکاناتمان را برای مشارکت در ساختن خانه‌های جدید یا ترمیم و مرمت خانه‌های آسیب دیده و تجهیز خانه‌هایی که اسباب و اثاثیه‌شان دچار آسیب شده بسیج می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه ابراز داشت: ما تا آخر پای این مردم ایستاده‌ایم و اینجا را ترک نمی‌کنیم تا شرایط به ماقبل و بهتر از قبل برگردد و این مهم نیازمند عزم جدی همه دستگاه‌هاست.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: