بالون‌های آتش‌زای مقاومت دوباره رژیم صهیونیستی را به هم‌ریخت!

کدخبر: 2344873

ده‌ها بادکنک و بادبادک آتش‌زای فلسطینی‌ها که طی چند روز گذشته به سرزمین‌های اشغالی ارسال‌شده‌اند، باعث وحشت و نگرانی اسرائیل برای برهم خوردن امنیت مجمع جهانی هولوکاست شده است.

پس‌ازآنکه رژیم صهیونیستی به حماس هشدار داد در صورت ایجاد اخلال در مجمع جهانی هولوکاست با واکنش شدید اسرائیل روبه‌رو خواهد شد، یک بسته مشکوک انفجاری دیگر در حیاط‌خلوت یک خانه در منطقه «سدوت نقب» فرود آمد.

گروه حماس بدون توجه به تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر پاسخ شدید به این گروه در صورت اخلال در مجمع جهانی هولوکاست که با حضور برخی رهبران جهان در بیت‌المقدس برگزاری می‌شود، امروز بسته‌های انفجاری را به‌وسیله بادکنک به سرزمین‌های اشغالی فرستاد.

پلیس اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد در پی مشاهده چند مورد بادکنک آتش‌زا در اوایل این هفته، یک دسته دیگر از آن‌ها که یک بسته مشکوک را حمل می‌کردند، در منطقه «سدوت نقب» یافت شد.

در این بیانیه آمده است که مأموران و یک پلیس خنثی‌سازی بمب برای بررسی این بسته وارد صحنه شده‌اند.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که بادکنک‌های حامل بسته مشکوک در حیاط‌خلوت یک خانه به زمین نشسته است.

برداشت متوهمانه اسرائیل از پیامی که بادکنک‌های مقاومت ارسال کرد

کانال ۱۳ این رژیم روز دوشنبه گزارش داد که مقامات اسرائیلی بر این باورند که گروه فلسطین حماس عامل ارسال بادبادک‌های حامل بمب و وسایل آتش‌زا در روزهای اخیر به اسرائیل است، زیرا به‌زعم مقامات فلسطینی این گروه به دنبال این است که اعلام کند از پیشرفت کند مذاکرات برای دست‌یابی به آتش‌بس طولانی‌مدت با مقامات صهیونیست ناراضی است.

در این گزارش آمده است که اسرائیل به حماس هشدار داده به هر تلاشی برای برهم زدن اجلاس سران جهان پاسخ سخت خواهد داد و برای حمله به این گروه در نوار غزه بدون توجه به نگاه‌های بین‌المللی در پاسخ به چنین تنش‌هایی تردید نخواهد کرد.

تمهیدات امنیتی در بیت‌المقدس به‌شدت افزایش‌یافته است تا این شهر بتواند میزبان همه هیئت‌های خارجی شرکت‌کننده در این مجمع باشد. محدودیت‌های آمد و شد با هدف محافظت از رهبران جهان از امروز در مسیرهای اصلی، هتل‌ها و نیز محل برگزاری این مجمع در مونت هرتسل (یا کوه هرتسل، آرامگاه ملی اسرائیل) برقرار شده است.

پنجمین مجمع جهانی هولوکاست برای یادبود هفتاد و پنجمین سالروز آزادسازی اردوگاه کار اجباری آشویتس چهارشنبه و پنجشنبه با حضور برخی رهبران جهان در سرزمین‌های اشغالی بناست برگزار شود.

عجز رژیم صهیونیستی در دفع حملات ارزان‌قیمت مقاومت!

تاکتیک پرتاب بالن‌های حامل وسایل انفجاری و آتش‌سوزی از غزه به اسرائیل در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد که بخشی از اعتراضات فلسطینی‌ها در امتداد نوار مرزی در قالب «تظاهرات بازگشت» بود.

این در حالی است که خلیل الحیه یکی از مسئولین حماس در گفتگو با روزنامه نگاران اعلام کرد که این بالن‌ها توسط افراد ناراضی ارسال‌شده، نه حماس اما وی گفت که مقاومت فلسطین از این اقدام «راضی» است و «اگر اشغالگران پیغام این رویکرد» را دریافت نکنند، حماس آماده ارسال تعداد بیشتری از بادکنک‌هاست.

«نیکلای ملادنوف»، هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در صلح خاورمیانه نیز دیروز در یک جلسه توجیهی برای شورای امنیت، پرتاب‌های جدید بالون را «نگران‌کننده و مایه تأسف» خواند و این «اقدامات را خطری برای جمعیت غیرنظامی» توصیف کرد.

«خبرگزاری آنا»

ارسال نظر: