تشکیلات خودگردان: نفتالی بنت جنایتکار جنگی است

کدخبر: 2344638

تشکیلات خودگردان در واکنش به محدودیت فعالان صهیونیست حامی همبستگی با فلسطینیان اعلام کرد وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در راس جنایتکاران جنگی است.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد نفتالی بنت، وزیر جنگ اسرائیل با تصمیم‌های خود اصرار دارد در صدر لیست جنایتکاران جنگی رژیم اشغالگر قرار بگیرد.

این بیانیه در واکنش به محدودیت تعدادی از فعالان صهیونیست که به همبستگی با فلسطینی‌ها می‌پرداختند، از سوی وزیر جنگ رژیم اشغالگر صادر شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است محدود کردن فعالیت افرادی که با فلسطین اعلام همبستگی می‌کنند اعترافی مستقیم به جنایاتی است که بنت علیه ملت فلسطین انجام خواهد داد؛ همچنین تعرض آشکار به آزادی‌های عمومی و آزادی بیان افراد است. به علاوه آنکه اذعانی رسمی به این موضوع است که اسرائیل دولتی فاشیست، نژادپرست و غیردموکراتیک است.

وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد نفتالی بنت دنبال آن است که بیشترین اقدامات را در راستای سیاست حزب راستگرای حاکم انجام دهد که از جمله آن‌ها تلاش برای الحاق بخش بیشتری از کرانه باختری به فلسطین اشغالی، افزایش شهرک‌سازی و افزایش تعداد شهرک‌نشینان است.

تشکیلات خودگردان تاکید کرد، تصمیم اخیر وزیر جنگ اسرائیل این فرصت را به ارتش رژیم صهیونیستی می‌دهد که فعالیت بسیاری از سازمان‌های حقوقی و انسانی را محدود کند.

وزارت خارجه فلسطین در پایان درباره پیامد‌های تصمیم نفتالی بنت و تشدید اقدامات سرکوبگرانه علیه تظاهرات‌کنندگان فلسطینی هشدار داد.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: