شکستن هیمنه پوشالی آمریکا توسط سپاه ارزشمند است

کدخبر: 2344436

نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس با بیان اینکه سپاه در انتقام سخت از آمریکا ده‌ها موشک به پایگاه عین‌الاسد شلیک کرد، گفت: شکستن هیمنه پوشالی آمریکا توسط سپاه ارزشمند و تاثیرگذار است.

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خطبه های نماز جمعه امروز تهران (27دی‌ماه) اظهار داشت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین‌الاسد پاسخی به موقع، مقتدرانه‌ و دندان‌شکن به آمریکای جنایتکار بود.

پورمختار با اشاره به اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده بود که یک کشور بتواند به پایگاه نظامی آمریکا حمله نظامی کند؛ آمریکا قلدرمآبانه هر کاری که می‌خواست علیه کشورها انجام می‌داد و هیچ پاسخی هم دریافت نکرده بود؛ لذا این کار سپاه بسیار ارزشمند و تأثیرگذار است که توانست هیمنه پوشالی آمریکا را بشکند.

وی گفت: سپاه پاسداران در انتقام سخت از آمریکا ده‌ها موشک به پایگاه عین‌الاسد شلیک کرد که به اعتقاد من این اقدام سپاه عصر جدیدی را در تقابل و باز شدن باب پاسخگویی نظامی سایر کشورها یا گروه‌هایی که مورد تعرض آمریکا قرار می‌گیرند، خواهد بود.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:‌ ما در مواجهه با چنین رفتار خصمانه‌ای از سوی آمریکایی‌‌ها، نه تنها از خودمان با قدرت دفاع کردیم بلکه با سرعت و اقتدار پاسخ آنها را دادیم به نحوی که عین‌الاسد به عنوان بزرگترین پایگاه پشتیبانی-نظامی آمریکا با شناسایی نقاط حساس آن مورد اصابت ده‌‌ها موشک سپاه پاسداران قرار گرفت و اقتدار ظاهری آمریکا را فرو ریخت.

وی ادامه داد: مردم همچنان به دنبال انتقام و خونخواهی سردار شهید سلیمانی هستند، زیرا دیدند حاج قاسم در طول 40 سال گذشته با جانفشانی‌ و حضور در دورترین نقاط از ایران و خانواده، ماه‌ها و سال‌ها شبانه روز از کشور و این نظام مقدس دفاع کرد؛ خصوصاً در مقابل داعشی‌ها همان بلایی که سر سوریه و عراق آوردند را می‌خواستند بر سر مردم ایران هم بیاورند، ایستاد و جلوگیری کرد؛ لذا مردم ایران همچنان قدردان رشادت‌ها و خدمت صادقانه سردار حاج قاسم سلیمانی هستند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس درباره حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌رزمان شهیدش اظهار داشت: حضور میلیونی و پرشکوه مردم در تجلیل از شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار ماندگار و تاریخی بود ضمن اینکه نشان داد که اگر کسی با تلاش و ایثارگری از کشور در مقابل مخاطرات و دشمنان دفاع کند در دل و جان مردم جا دارد.

پورمختار تأکید کرد: مسئولین باید قدرشناس این مردم که بزرگترین پشتوانه نظام و کشور هستند باشند و بدانند مردم با قدردان مسئولین‌ صادق هستند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: