کمک اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به آمریکا برای ترور سپهبد سلیمانی

کدخبر: 2344122

بنا به اعلام منابع آگاه، رژیم صهیونیستی از طریق کمک اطلاعاتی به آمریکا در ترور سردار سلیمانی دست داشته است.

ان بی سی نیوز به نقل از منابع ناشناس اعلام کرد رژیم صهیونیستی در عملیات تروریستی که به شهادت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران انجامید، با آمریکا همدستی کرده است.

این منابع به ان بی سی نیوز اعلام کردند رژیم صهیونیستی با ارائه جزئیات اطلاعاتی مهم به آمریکا در ترور سردار سلیمانی در سوم ژانویه مشارکت داشته است. اطلاعاتی که سیا، سازمان اطلاعاتی آمریکا برای ترور سردار سلیمانی بکار گرفت.

پیشتر نیز روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از ترور سردار سلیمانی با مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا گفت‌وگو داشته و تل‌آویو تنها متحد واشنگتن است که در جریان این اقدام تروریستی بوده است.

آمریکا در اقدامی جنایتکارانه جمعه گذشته در حمله‌ای متجاوزانه سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، نائب رئیس الحشد الشعبی و جمعی از همراهانشان را در مسیر فرودگاه بغداد ترور کرد. دولت آمریکا به دستور مستقیم دونالد ترامپ در اقدامی تروریستی خودروی حامل سردار سلیمانی و همراهانش را هدف حمله قرار داد و به شهادت رساند. اقدامی که با انتقادات بین المللی روبرو شد و موجی از خشم و انزجار در ایران را به دنبال داشت.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: