سرلشکر سلامی: امروز در مقابل ملت ایران شرمنده و ناراحت هستیم

کدخبر: 2344097

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در ارتباط با سانحه هواپیمای اوکراینی بیش از همه ناراحت هستیم، تاکید کرد: جان ما فدای ملت ماست و من آرزو می‌کردم مسافر بوئینگ ۷۳۷ بودم و با مسافران آن هواپیما می‌مردم و امروز در مقابل ملت ایران شرمنده نمی‌شدم.

احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس، گفت: در این جلسه فرمانده کل سپاه عنوان کرد که پس از حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین‌ الاسد ، پیش‌بینی‌های چندلایه‌ای که باید انجام می‌شد صورت گرفت که اگر آمریکایی‌ها دست به اقدامات متقابل زدند، ما برنامه‌ها و پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشیم. آنچه که اتفاق افتاد این بود که ما با یک ابرقدرت پنجه در پنجه هم انداخته بودیم و طبیعتاً شرایط عادی بر کشور حاکم نبود.

وی افزود: سردار سلامی تأکید کرد که با وجود همه افتخاراتی که سپاه در ماجرای حمله موشکی به پایگاه عین‌ الاسد آفریده، اما جان ما فدای ملت ماست و من آرزو می‌کردم که مسافر بوئینگ ۷۳۷ بودم و با مسافران آن هواپیما می‌مردم و امروز در مقابل ملت ایران شرمنده نمی‌شدم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سردار سلامی گفت که ما در ارتباط با این حادثه بیش از همه ناراحتیم و هیچ‌وقت فکر نمی‌کردیم کاری را انجام دهیم که توسط ما به مردم آسیب برسد.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: در این جلسه رئیس مجلس از شفافیت و صداقت سپاه تجلیل کرد و از توضیحات سردار سلامی پیرامون این سانحه قدردانی کرد.

وی افزود: در جلسه امروز آقای لاریجانی عنوان کرد که سپاه نقطه قوت ماست و دشمنان نیز نقطه قوت ما را هدف گرفتند که آن را تضعیف کنند و مجلس هم اجازه نخواهد داد که ذره‌ای به روحیه جسارت و جنگاوری و تهور سپاه لطمه‌ای وارد شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: واقعیت مطلب این است که سپاه برای ما برتری آفریده و مجلس هم به هیچ عنوان حاضر نیست ذره‌ای خدشه بر روحیه دلاوری و جنگاوری سپاه سرافراز ما وارد شود. ما در مقابل آمریکا با وحدت کامل پشت سر رهبری ایستاده‌ایم، جنگ تمام نشده و از این به بعد هم ما باید با قدرت ایستادگی کنیم و به هیچ عنوان هم حاضر نیستیم ذره‌ای به توانایی رزمی‌مان و قدرت بازدارندگی‌مان خدشه‌ای وارد شود.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: