۵ گزاره در دفاع از افسر سیستم پدافند هوایی

کدخبر: 2344009

پدافند در همه جای دنیا متکی بر تصمیم افسری است که پشت سیستم نشسته است. مطلقا فرصت هماهنگی با بالا وجود ندارد. عمده پهپاد‌هایی که میزنند و کف و سوت میزنیم هم افسر در لحظه تصمیم می‌گیرد.

حجم ویدیو: 3.87M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53 دانلود ویدیو

وحید اشتری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

۱- پدافند در همه جای دنیا متکی بر تصمیم افسری است که پشت سیستم نشسته است. مطلقا فرصت هماهنگی با بالا وجود ندارد. عمده پهپاد‌هایی که میزنند و کف و سوت میزنیم هم افسر در لحظه تصمیم می‌گیرد.

۲- در موضوع هواپیمای مسافربری بحث اصلی نحوه اطلاع رسانی و اعتماد زدایی است نه خود اشتباه صورت گرفته که ناشی از آماده باش در شرایط جنگی با کفتاری بود که در همه‌جای دنیا سابقه ترور و غافل کشی و حمله شبانه و بمباران شیمیایی و زدن بیمارستان و مناطق مسکونی دارد.

۳- بیانیه صبح دادستان و رییس جمهور آدرس غلط است. به جای نقد مدیران سیاست‌گذار رسانه‌ای که آگاهانه تصمیم گرفتند حقیقت را کتمان کنند، نباید برخورد قاطع با خطای انسانی آنهم در چنین کارهای پر ریسکی باب شود. در جامعه‌ای که "سربازکشی" باب شد دیگر هیچ افسری حاضر نیست پشت چنین سیستمی بنشیند.

۴- گرگ‌ها همینجوری برای دریدن ما صف کشیده‌اند. چوپانان دروغگو هوای ما گوسفندها را بیشتر داشته باشند.

۵- در این ماجرا یک سهوی داریم که اسمش اشتباه است و یک عمدی که اسمش دروغ است. بیانیه‌ها و موج مطالبات باید یقه دومی را بگیرد نه اولی.

این صحبت‌های آقای حاجی‌زاده برای ۴ سال پیش است. ببینید. به قدر کافی گویاست.

حجم ویدیو: 3.87M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53 دانلود ویدیو
ارسال نظر: