ثبت نام اعتکاف حرم مطهر رضوی

کدخبر: 2343947

مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی از آغاز ثبت نام برای شرکت در مراسم اعتکاف حرم مطهر رضوی خبر داد.

محمد توکلی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ماه پرفیض رجب المرجب، برنامه‌ریزی‌ برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم معنوی اعتکاف در مسجد گوهرشاد و مساجد وابسته به آستان قدس رضوی همزمان با سراسر کشور انجام شده است.

مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی افزود: بر اساس اعلام ستاد اعتکاف آستان قدس رضوی در مشهد مقدس، علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم معنوی از 18 دی‌ماه لغایت 3 بهمن ماه سال جاری فرصت دارند تا برای نام‌نویسی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه برادران متقاضی شرکت در این مراسم باید 15 سال کامل و خواهران نیز 9 سال تمام را داشته باشند، گفت: علاوه بر مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی، مسجد الرضا(ع) مصلی، مسجد الرضا(ع) خواجه‌ربیع، مسجد الرضا(ع) احمدآباد، مسجد صدیقی‌ها، مسجد امام خمینی(ره) و مسجد ملاهاشم نیز از جمله مساجد تحت پوشش آستان قدس رضوی هستند که مراسم اعتکاف در آن‌ها برگزار می‌شود.

توکلی همچنین با اشاره به روش‌های ثبت نام اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند برای نام‌نویسی عدد ۸ را به سامانه پیامکی 300008030 ارسال و یا از سایت ستاد اعتکاف به نشانی www.etekaf.razavi.ir اقدام و فرم ثبت نام را تکمیل کنند.

مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این مراسم بایستی تمامی شرایط اعلام‌شده در هنگام ثبت‌نام را مطالعه و رعایت کنند، در غیر این صورت امکان حضور در مراسم را نخواهند داشت، افزود: متقاضیان چنانچه در خصوص ثبت‌نام سؤالی داشته باشند می‌توانند با شماره تلفن‌های 32009091-32009092 با پیش شماره 051 تماس حاصل کنند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: