واکنش اروپا به انتقام سخت ایران از آمریکا

کدخبر: 2343895

رئیس کمیسیون اروپا به انتقام سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از رژیم تروریست آمریکا واکنش نشان داد.

«اورسلا فن در لاین» رئیس کمیسیون اروپا به انتقام سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از رژیم تروریست آمریکا واکنش نشان داد و اعلام کرد اوضاع کنونی تلاش‌های سال‌های گذشته و ائتلاف ضد داعش را در معرض خطر قرار می‌دهد.

رئیس کمیسیون اروپا در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: استفاده از تسلیحات باید همین الان متوقف شود تا فضایی برای گفتگو ایجاد شود. ما انجام همه اقدامات ممکن را برای احیای گفتگو‌ها خواستاریم. ما روابط موثر و پایداری با بسیاری از بازیگران در منطقه و ورای آن به منظور تنش زدایی در این شرایط داریم.

اورسلا فن در لاین ادامه داد: به همه کسانی که عزیزانشان را در حادثه سقوط هواپیمای اوکراین در صبح امروز از دست دادند، عمیقا تسلیت می‌گویم. اکنون کارشناسان امنیت هواپیمایی درحال تحقیق درباره علت این حادثه و ارائه پاسخ‌هایی درباره این فاجعه وحشتناک هستند.

بامداد امروز (چهارشنبه) روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و یارانش خبر داد.

حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به دو پایگاه آمریکا در عراق در صدر رسانه‌های جهان قرار گرفت و گروه‌ها و شخصیت‌های مختلف به این موضوع واکنش نشان دادند.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: