پیام تسلیت پوتین به روحانی در پی سقوط هواپیما

کدخبر: 2343884

رئیس‌جمهور روسیه با ارسال پیامی مکتوب به رئیس‌جمهور روحانی برای قربانیان سانحه سقوط بوئینگ ٧٣٧ هواپیمایی اوکراین که جمع زیادی از آنها ایرانی بودند، تسلیت گفت.

کرملین امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه با ارسال پیامی مکتوب به «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران برای قربانیان حادثه امروز (چهارشنبه) سقوط یک فروند هواپیما تسلیت گفت.

بنا به گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک، طبق بیانیه کرملین، رئیس‌جمهور روسیه به همتای ایرانی خود، قربانی شدن جمع زیادی از شهروندان ایرانی را در در پی حادثه سقوط بوئینگ ٧٣٧ هواپیمایی اوکراین که به گفته شورای امنیت و دفاع ملی اوکراین ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه پروازی داشت و تمام سرنشینان آن جان باختند، تسلیت گفت.

با اینحال بنا به گفته جامعه هلال احمر ایران، 179 تن از سرنشینان این هواپیمای مسافربری جان خود را در این سانحه از دست دادند که 32 نفر آنها را اتباع خارجی تشکیل می‌دادند.

در بیانیه کرملین آمده است: «رئیس‌جمهور ولادیمیر پوتین، پیامی مکتوب برای حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران ارسال کرد که در آن تسلیت عمیق خود را برای مرگ شهروندان ایران و چندین کشور دیگر در نتیجه سقوط هواپیما در نزدیکی تهران ابراز داشت».

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: