جهاد اسلامی: سردار سلیمانی ستون فقرات مقاومت بود

کدخبر: 2343790

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه‌ای با خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که سردار سلیمانی ستون فقرات پروژه مقاومت و نام او همواره در ارتباط با بیت‌المقدس بود.

به دنبال شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس معاون فرمانده نیروهای حشد شعبی در جنایت تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد٬ در خصوص نقش سردار سلیمانی در انسجام محور مقاومت و نیز مسیر این محور پس از شهادت سردار شهید ٬ «مصعب البریم» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی گفت:

شهید قاسم سلیمانی مقاومت را در منطقه و فلسطین گسترش داد و به ویژه یک تغییر بی‌سابقه در سطح امکانات مقاومت به وجود آورد و در انتقال آنها کمک کرد.

ما در فلسطین در غم و اندوه به سر می‌بریم و این روزها از بدترین روزهایی بود که مبارزان مقاومت شاهد آن بودند و همه خانه‌ها در غزه در غم شهادت سردار قاسم سلیمانی تبدیل به ماتم‌سرا(عزا) شده است.

سرنوشت پروژه صهیونیستی-آمریکایی٬ چیزی جز شکست و اخراج از منطقه نیست. پروژه نابودی و اخراج اشغالگران آمریکایی از منطقه محقق شده و تلاش و آرزوی این شهید در نابودی رژیم صهیونیستی کامل خواهد شد.

انتقام این خون در برابر پروژه صهیونیستی و اشغالگران آمریکایی در منطقه گرفته خواهد شد. شهادت سردار سلیمانی هرگز مقاومت را تضعیف نخواهد کرد.

سردار قاسم سلیمانی ستون فقرات پروژه مقاومت بود و همواره صهیونیست‌ها را آزار می‌داد و نام او پیوسته در ارتباط با بیت‌المقدس بود.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: