درخواست بازیکن راگبی آمریکا از ایران؛ کاخ سفید را بزنید

کدخبر: 2343785

بازیکن پیشین لیگ راگبی در ایالات متحده از ایران خواست که اگر می‌خواهد انتقام ترور سردار شهید سلیمانی را بگیرد، به کاخ سفید حمله کند.

در ادامه واکنش‌های چهره‌های برجسته جامعه ایالات متحده به ترور سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حمله هوایی نظامیان تروریست آمریکایی، یک ورزشکار مطرح این کشور خواستار انتقام ایران از کاخ سفید شد.

«آلبرت هِینس‌وورث» بازیکن پیشین لیگ ملی فوتبال (راگبی) آمریکا در تیم «تِنِسی تایتانز»، طی پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود، تصویری از کاخ سفید را منتشر کرده و به ایران پیشنهاد کرد که برای گرفتن انتقام ترور و شهادت سردار سلیمانی، کاخ سفید را هدف قرار دهد.

به نوشته وبگاه «هیل»، هینس‌وورث با انتشارت تصویری هوایی از کاخ سفید در این پست اینستاگرامی، نوشت: «ایران، اگر می‌خواهی به ایالات متحده حمله کنی، بسیار خوب، اینجا تصویری برای [هدف] شماست! فقط تلاش می‌کنم به مردم آمریکا که جنگ‌ها را شروع نمی‌کنند، کمک کنم».

مسئولان اینستاگرام، که مدعی آزادی بیان هستند، در راستای اقدام متناقض خود در هفته اخیر در پاک کردن پست‌هایی با موضوع ترور و شهادت سردار سلیمانی، این پست بازیکن آمریکایی را از خروجی حذف کرد.

به نوشته هیل، کاخ سفید هنوز به سوال این وبگاه درباره پست هینس‌وورث پاسخ نداده است.

بامداد جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) نظامیان تروریست آمریکایی با استفاده از یک فروند پهپاد نقطه‌زن، سردار سلیمانی و «ابو مهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی را به شهادت رساندند.

در پی این خبر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مسئولیت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را بر عهده گرفت و در بیانیه‌ای اذعان کرد که این ترور به دستور رئیس جمهور آمریکا صورت گرفته است.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: