العامری: این اقدامات جنایتکارانه خللی در عزم ما وارد نمی کند

کدخبر: 2343510

رئیس ائتلاف فتح عراق شهادت سردار سلیمانی و ابوالمهندس را اقدامی جنایتکارانه کثیف دانست و از همه نیروها خواست که برای بیرون کردن نظامیان خارجی صفوف خود را تحکیم بخشند.

هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق امروز جمعه، شهادت سردار سلیمانی و ابوالمهندس را اقدامی جنایتکارانه کثیف دانست و از همه نیروها خواست که برای بیرون کردن نظامیان خارجی صفوف خود را تحکیم بخشند.

در بیانیه وی آمده است: با نهایت تأسف و اندوه شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان آنها در حمله ناجوانمردانه آمریکا به فرودگاه بغداد را تسلیت عرض می‌کنیم و این اقدامات جنایتکارانه را محکوم می‌کنیم. این اقدامات عزم و اراده ما و اصرار ما برای ادامه جهاد و جانفشانی در راه اصول و ارزشهای الهی و ایجاد عراق قوی و تحقق حاکمیت کامل، را افزایش می‌دهد. از همه گروههای میهن پرست می‌خواهیم که صفوف خود را برای بیرون راندن نظامیان خارجی که حضور آنها ضد عراق و ادامه حضور آنها سبب خونریزی بیشتر می‌شود، تحکیم بخشند.

العامری بیان کرد: دو روز قبل ایادی خبیث دستشان به خون ۹۰ جوان ما که حامی مرزهای عراق، آبرو و مقدسات بودند، آغشته شد و امروز این ایادی خبیث دستشان به خون مجاهد بزرگ حاج ابومهدی المهندس و میهمان گرامی آن حاج قاسم سلیمانی و گروهی از رزمندگان آغشته شد.

وی از نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی اعم از ارتش و پلیس و مبارزه با تروریسم و حشد شعبی خواست که نهایت هوشیاری را برای حمایت عراق از شر اشرار به عمل آورند.

العامری از پارلمان عراق هم خواست که تصمیمات جسورانه در راستای بیرون راندن نظامیان خارجی از عراق اتخاذ کنند زیرا حضور آنها در عراق فقط تهدید است و فایده دیگری ندارد.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: