بررسی مشکلات استان‌ها در شورای عالی قضائی

کدخبر: 2343455

رئیس قوه قضائیه گفت: مشکلات استان‌ها از یکماه پیش رصد شده و گزارش هیئت‌های اعزامی در شورای عالی قوه قضائیه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در بدو ورود به استان البرز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای سفرهای استانی، به استان البرز سفر کرده ام تا به همکاران دستگاه قضا در استان و سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه سری زده باشیم و در جمع مدیران استان حضور پیدا کنیم.

وی با اشاره به اهمیت آشنا شدن با نظرات مدیران استانی، گفت: یکی از برنامه‌های امروز حضور در شورای اداری استان البرز است.

رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری به اهمیت دیدار مردمی اشاره کرد و گفت: البرز از استان‌های است که تنوع جمعیتی زیادی دارد و در کنار پایتخت قرار دارد. شاهد کار و تلاش مسئولان این استان هستیم.

حجت الاسلام رئیسی با تاکید بر اینکه تنوع جمعیتی استان البرز در هیچ جای کشور مشاهده نمی‌شود، گفت: استان البرز یکی از قطب‌های مهم صنعتی و کشاورزی است. این استان در حوزه فناوری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی اضافه کرد: در این سفرها با مشکلات از نزدیک آشنا می‌شویم و برای آن چاره اندیشی می‌کنیم.

رئیس قوه قضائیه به مهاجرپذیری استان البرز نیز اشاره کرد و گفت: این پدیده باید برای همه مسئولان به ویژه در قوه قضائیه مورد توجه باشد.

حجت الاسلام رئیسی گفت: مشکلات استان‌ها از یکماه پیش رصد شده و وضعیت و گزارش هیئت‌های اعزامی در شورای عالی قوه قضائیه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: تا جایی که امکانات اجازه می‌دهد برای رفع مشکلات گام برمی داریم هدف ایجاد توسعه در همه استان‌های کشور است.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: