کلید حل مشکلات کشور دست خودمان است

کدخبر: 2343407

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حل مشکلات کشور به دست خودمان و در داخل صورت می‌گیرد.

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران با حضور در شهرستان بندر ماهشهر گفت: کلید حل مشکلات کشور نه در دست کشور‌هایی است که ابراز دوستی می‌کنند و نه کشور‌هایی که اعلام دشمنی می‌کنند، بلکه به دست خودمان است.

او افزود: ما اینجا مأمور و فرستاده رهبر عزیزمان هستیم و در شهرستان بندر ماهشهر حضور پیدا کرده‌ایم.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: بار‌ها شاهد بوده‌ام که رهبر انقلاب چقدر برای آسایش و رفاه مردم دغدغه دارند و به ما تاکید و توصیه کرده‌اند که همه امکانات و توان خود را برای رسیدگی به مردم به ویژه محرومان، به کار بگیریم.

سردار سلامی تصریح کرد: طی بازدید از شهرک طالقانی، چمران، بندرامام و دیگر مناطق بندرماهشهر ، نیازمندی‌ها بررسی شد و بی شک برای رفع آن‌ها تلاش خواهیم کرد و سپاه قصد دارد اقدامات محرومیت زدایی خود را در مناطق مختلف شهرستان ماهشهر انجام دهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ساخت ۱۰۰ منزل مسکونی، درمانگاه و مدرسه، کارگاه‌های اشتغالزایی و توزیع 2 هزار بسته‌های معیشتی از جمله این موارد است.

این مقام مسئول با بیان اینکه همه دستگاه‌های مختلف پای کار بیایند و برادری و اخوت خود برای حل مشکلات این مردم نشان دهند ادامه داد: همه ملت ایران برازنده داشتن یک زندگی خوب هستند و از موضع حاکم صحبت در برابر مردم صحبت نمی‌کنیم بلکه فرمانبر آن‌ها هستیم.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: