رئیسی: ناامید کردن دشمن هم‌چنان اولویت مردم است

کدخبر: 2343220

رئیس قوه قضائیه گفت: ناامید کردن دشمن هم‌چنان اولویت مردم است، البته مردم گلایه‌ها، مشکلات و خواسته‌های جدی دارند و باید عمیقاً به آن توجه شود.

حجت الاسلام رئیسی در جلسه مسئولان عالی قضایی به مناسبت روز ۹ دی ماه گفت: امروز یکی از روزهایی است که جلوه قدرت خداوند است که از کارهای معمولی و طبیعی که در ذهن همه ماست جدا است و دلها را متوجه انقلاب، نظام و حفظ ارزش‌ها کرده است.

وی افزود: در 9 دی،امری به صورت خودجوش اتفاق افتاد و مردم احساس مسئولیت برای دفاع از دین ارزش‌ها و عاشورای حسینی کردند.

حجت الاسلام رئیسی گفت: این اقدام مردم برای برملا کردن چهره فتنه گران و خاتمه دادن به فتنه های دشمن که ۸ ماه کشور را مشغول کرده بود و امنیت، اقتصاد و شرایط روانی را از مردم گرفته بود رخداد و حماسه‌ای که دیدیم در ۹ دی ماه آفریده شد.

رئیس دستگاه قضا گفت : ۹ دی ماه جلوه و قدرت الهی بود و حضور مردم در تهران وسایر نقاط کشور و خاتمه دادن به جریان فتنه ای که تمام ارزش‌های اسلامی و امنیت جامعه و اقتصاد کشور را تهدید می‌کرد بود، این فتنه کسب و کار مردم را تهدید می کرد، البته ما این تجربه حضور مردم را در روزهای بسیاری از انقلاب اسلامی در این چهل سال داشته ایم.

وی گفت: در روز ۵ دی هم نکته مهمی داشت که دشمن به صورت شفاف به میدان آمد و مردم را به قتل، کشتن و غارت اموال دعوت می کرد و مردم هم به طور شفاف پاسخ آن را دادند.

حجت الاسلام رئیسی افزود: ناامیدکردن دشمن همچنان اولویت مردم است، البته مردم گلایه‌هاو مشکلاتی دارند، خواسته‌های جدی دارند و باید عمیقاً به آن توجه شود اما باید همچنان اولویت ناامید کردن دشمن برای مردم بماند تا از ارزش‌های اسلامی صیانت شود.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: