زمان پخش «دورهمی» تغییر کرد

کدخبر: 2343174

کنداکتور شبکه نسیم همزمان با فصل زمستان تغییر کرد و ساعت پخش جدید برنامه ها اعلام شد.

«کاف گاف» به تهیه‌کنندگی آرمین قاسم زاده با محوریت طنز و کمدی که به ناهنجاری های روز فرهنگی و اقتصادی می پردازد روزهای فرد ساعت ۱۸:۳۰از شبکه نسیم پخش می شود.

«کتاب باز» به تهیه کنندگی محمدرضا رضاییان و اجرای سروش صحت با محور به کتاب و کتابخوانی شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ از این شبکه پخش می شود.

«چهل تیکه» به تهیه کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و اجرای محمد رضا علیمردانی که به مرور خاطرات و نوستالژی‌های گذشته با حضور هنرمندان و افراد شاخص می‌پردازد شنبه تا جمعه ساعت ۲۰:۳۰از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

مسابقه «دست فرمون» به تهیه کنندگی محمود محمودی و اجرای کامبیز دیرباز برای علاقمندان به رانندگی و هیجان شنبه تا دوشنبه ساعت۲۲ از این شبکه پخش می شود.

سری جدید «دورهمی» که از شب یلدا به طور ویژه آغاز شد و از ۱۱ دی ماه چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۲ از شبکه نسیم پخش می شود.

«ویتامین خ» به تهیه‌کنندگی رامین کرم یزدی روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن می رود.

برنامه «نسیم آوا» با اجرای محمدرضا محبی که از خوانندگان ایرانی دعوت به عمل می آید تا در این برنامه یک ترانه بخوانند پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۹ از شبکه نسیم پخش می شود.

فصل هشتم مستند مسابقه «خانه ما» به کارگردانی احسان عمادی و امین کفاش زاده به تهیه کنندگی حسین افشار جمعه ها ساعت ۱۹ روی آنتن می رود.

برخلاف پیش‌بینی‌های قبلی در کنداکتور رسمی منتشر شده از سوی شبکه «نسیم» خبری از سری جدید «خندوانه» نیست و احتمالاً‌ تا پیش از نوروز 99 شاهد پخش این برنامه نخواهیم بود.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: