مقاومت قابل چانه‌زنی نیست

کدخبر: 2343160

جهاد اسلامی فلسطین در نشست دفتر سیاسی خود بر ادامه راه مقاومت و جهاد، مقابله با عادی‌سازی روابط و هوشیار بودن در پرونده انتخابات تأکید کرد.

دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین دومین دور نشست خود را برگزار و بر ادامه مقاومت و جهاد علیه پروژه صهیونیستی مورد حمایت آمریکا و رفتن به سمت پروژه آزادسازی فلسطین تأکید کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، جهاد اسلامی اعلام کرد، مقاومت قابل چانه‌زنی نیست و گزینه ملت فلسطین همان مقاومت و جهاد است.

دفتر سیاسی این جنبش خواستار بهبود اوضاع زندگی آوارگان فلسطینی در اردوگاه‌های لبنان شد و اعلام کرد، این آوارگان در شرایطی سخت و پیچیده زندگی می‌کنند.

جهاد اسلامی در ادامه از روند عادی‌سازی برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و آن را خنجر زدن از پشت به ملت فلسطین توصیف کرد.

این جنبش فلسطینی سپس از ادامه اقدامات در راستای عادی سازی روابط و تبعات آن برحذر داشت و از کشورهایی که هنوز حاضر به عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی نشده‌اند، قدردانی کرد.

جهاد اسلامی به پرونده انتخابات نیز پرداخت، بر موضع این جنبش مبنی بر عدم مشارکت در انتخابات مجلس قانونگذاری و ریاستی تأکید کرد و افزود، انتخابات ورودی واقعی برای بازگرداندن توافق نیست بلکه باید با سامان دادن به وضعیت داخلی و ایجاد یک مرجع ملی واحد؛ پروژه ملی واقعی، مقابله با اشغالگر، شکست طرح‌های موجود در راستای نابودی فلسطین و لغو حق بازگشت را زنده کرد.

این جنبش فلسطینی سپس درباره اینکه انتخابات نسخه‌ای برای تشدید اختلافات در راستای تحقق تمایلات دشمن و مزدوران آن باشد، هشدار داد.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: