رونالدو: روزی بازیگر می‌شوم

کدخبر: 2343054

اسطوره فوتبال پرتغال و ستاره بیانکونری عنوان کرد که در آینده بازیگر سینما خواهد شد.

کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی یوونتوس امروز در کنفرانس بین المللی ورزش دبی حضور پیدا کرد و درباره چالش‌هایی که در طول این چند سال گذشته با آن مواجه شده، صحبت کرد.

مهاجم 34 ساله در این کنفرانس، گفت: در 15 سال گذشته بردن این همه جوایز، کار سختی بود. باید با این سختی‌ها مواجه شوید. اکنون 34 سال دارم و همچنان با تلاش و کوشش در آمادگی کامل بدنی هستم. شما باید به چیزهای خوب فکر کنید تا لحظات خوبی را به همراه خانواده‌تان داشته باشید.

وی افزود: معجزه‌ و اسرار خاصی درباره داستان موفقیت‌هایم وجود ندارد. تمام این موفقیت‌های من و دیگر بازیکنان بزرگ، بدون شک نتیجه تلاش و تمرکز روی چیزی است که می‌خواهید انجام دهید. در آینده بازیگر سینما خواهم شد و این کار متفاوت نیاز به تلاش زیاد دارد چون باید زبان انگلیسی خودم را تقویت کنم و این کاری است که اکنون مشغولش هستم.

ابرستاره پرتغالی، ادامه داد: 30 درصد از زندگی‌ام به فوتبال تعلق دارد. باید از آنچه که در نزد دیگران است به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید. این جز مهمی از زندگی است و من اصلا نمی توانم آن را انکار کنم چون دائما در حال آموزش هستم.

رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ مستطیل سبز است. او در 10 سال گذشته رقابت تنگاتنگی با لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا داشت. کریس 5 بار بهترین بازیکن جهان شده و 5 توپ طلا دارد. کاپیتان آبی-اناری‌ها در سال جاری با کسب ششمین توپ طلایش از او پیشی گرفت.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: