جامعه هزینه‌های دولت را پای اصلاح طلبان می‌نویسد

کدخبر: 2342591

اصلاح طلبان مایلند این پیام را به جامعه انتقال دهند که آنها در اشتباهات دولت شریک نیستند ولی این پیام احتمالا از سوی افکار عمومی دریافت نخواهد شد و جامعه هزینه های دولت را پای اصلاح طلبان هم خواهد نوشت

نسیم آنلاین : دکتر امیر محبیان استاد دانشگاه و از چهره های اصولگر ا در گفتگوی اختصاصی با نسیم آنلاین با اشاره به درخواست استعفا روحانی از جانب جمعی از اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان به ناچار و تحت شرایط ویژه از روحانی حمایت کردند و جز حزب کارگزاران تقریبا از آن طیف گروهی آنچنان بهره مند نشدند؛ اصلاح طلبان از اعتبار اجتماعی خود به دولت روحانی بخشیدند اما احساس می کنند که هنگام انتخابات جز پرداخت هزینه های دولت کاری نمی توانند کنند. به نظرم اصلاح طلبان مایلند این پیام را به جامعه انتقال دهند که آنها در اشتباهات دولت شریک نیستند ولی این پیام احتمالا از سوی افکار عمومی دریافت نخواهد شد و جامعه هزینه های دولت را پای اصلاح طلبان هم خواهد نوشت.

دکتر محبیان در ادامه با اشاره به نامه جمعی از افراد ارزشی جهت استیضاح رئیس جمهور روحانی گفت: درخواست مطالبات روشن در چارچوب ادب و منصفانه از هر سو که باشد اشکال ندارد. دولت باید مطالبات اقشار و طبقات مختلف اجتماعی را به روشنی بشناسد تا بتواند در برنامه ریزی ها و اولویت بندی های خود آنها را در نظر بگیرد.

ارسال نظر: