کشور در آسمان، دریا و زمین امن است

کدخبر: 2342509

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم که امنیت کشور و ملت در آسمان، دریا و زمین کاملا تأمین است.

در ادامه سلسله پیگیری‌های به عمل آمده توسط مسئولان ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص وضعیت کسری اعتبارات سال ۹۸ و همچنین انتظارات و مشکلات موجود در لایحه سال ۱۳۹۹ ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش به دعوت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شواری اسلامی صبح دیروز چهارشنبه در جلسه این کمیسیون حضور یافت.

در این جلسه که با حضور مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی انجام شد، امیر دریادار سیاری با اشاره به مشکلات فراروی ارتش گفت: اراده وایمان قوی کارکنان در مواجهه با مشکلات اعتباری همواره پیروز میدان بوده است.

او با اشاره به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر حفظ امنیت مرز‌ها و آمادگی مقابله با دشمن توسط نیرو‌های مسلح افزود: نیرو‌های مسلح باید آماده مقابله با هر نوع فتنه‌ای باشند و خود را آماده نگهدارند.

رئیس ستاد ارتش تصریح کرد: مطابق قانون اساسی، ارتش حافظ استقلال و تمامیت ارضی کشور است و مأموریت‌های گسترده‌ای بر عهده دارد و از زمین، دریا، آسمان کشور شبانه روز مراقبت می‌کند، بنابراین ارتش همه جای کشور حضور دارد. امیر دریادار سیاری گفت: اشراف کامل نیرو‌های هوایی بر همه تهدیدات آسمان، حضور در همه آب‌ها و دریا‌هایی که منافع جمهوری اسلامی در آن قرار دارد و پوشش کامل خاک جمهوری اسلامی و مراقبت بر تمامی تهدیدات احتمالی از مأموریت‌های موفق ارتش جمهوری اسلامی است. ضرورت دارد توجه ویژه به بودجه ارتش شود تا در انجام مأموریت‌ها موفق‌تر عمل کند.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: امروز ارتش همه نیاز‌ها و محصولات مورد نیاز خود را داخلی می‌سازد و تولید می‌کند و به مردم اطمینان می‌دهیم که امنیت کشور و ملت در آسمان، دریا و زمین کاملا تأمین است.

امیر دریادار سیاری، وضعیت واگذاری اعتبارات نه ماهه اول سال جاری و چگونگی مدیریت بر منابع سه ماهه چهارم سال ۹۸ و نیز موضوعات طرح شده در لایحه بودجه سال ۹۹ را برای اعضا کمیسیون و سایر مدعوین به صورت تکمیلی ارائه کرد. همچنین اعضاء کمیسیون و مدیران سازمان برنامه و بودجه قول مساعدت حداکثری در جهت رفع مشکلات ارتش را برای سال‌های آینده اعلام کردند.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: