رضایت روحانی با استعفا حجتی در هواپیما

کدخبر: 2342345

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: بنا به مصالحی؛ روحانی را در داخل هواپیما که به سمنان می‌رفت قانع کردیم که با استعفای حجتی موافقت کند.

امروز حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در جلسه آیین نکوداشت و تجلیل از فعالیت‌های حجتی گفت: بنا به مصالحی که وجود داشت و به رغم میل باطنی رئیس‌جمهور وی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قانع کردیم که با استعفای آقای حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی موافقت کند.

وی ادامه داد: روحانی همواره می‌گفت نبودن حجتی در شرایط فعلی کشور ضایعه بزرگی است و خسارت به بخش تولید می‌زند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در یک جلسه‌ای که خدمت مقام معظم رهبری بودیم ایشان به روحانی فرمودند؛ من به ایشان (حجتی) خیلی علاقه دارم.

وی همچنین در ادامه صحبت‌ها گفت: هدف از مجلس از استیضاح حجتی به دنبال امتیاز گرفتن یا شاید مواردی بوده که در چارچوب‌های قانونی از سوی وزیر قابل عملی شدن نیست.

امیری ادامه داد: من شهادت می‌دهم که زمانی که در مجلس از حجتی سوال می‌شد، ایشان تمام تلاش خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کردند تا از چارچوب‌های قانونی خارج نشوند و به اصول اسلامی و قانونی پایبند باشند.

امیری در ادامه وزیر سابق جهاد کشاورزی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انسانی تکلیف‌گرا و متدین و پایبند به اخلاق خواند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: