نرگس آبیار «بی وقتی» را کلید می‌زند

کدخبر: 2342344

«نرگس آبیار» برای جدیدترین فیلم سینمایی خود به نام «بی وقتی» درخواست پروانه ساخت کرده است.

نرگس آبیار «بی وقتی» را کلید می‌زند

«نرگس آبیار» نویسنده و کارگردان سینما برای ساخت جدیدترین ساخته سینمایی خود به نام «بی وقتی» درخواست پروانه ساخت کرده است، این کارگردان سینما پس از موفقیت فیلم «شبی که ماه کامل شد» به سراغ اثری جدید رفته است.

ساخته جدید آبیار درامی خانوادگی است که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی فیلمنامه آن را در کنار «پریسا کرزیان» بر عهده داشته است، محمدحسین قاسمی همچون سایر آثار آبیار تهیه کنندگی این اثر را بر عهده دارد.

جهانگیر کوثری تهیه کننده سینما نیز جزء فهرست درخواست کنندگان پروانه ساخت است، او برای نخستین بار می‌خواهد با فیلمی به نام «فروغ فرخزاد» کارگردانی سینما را تجربه کند.

در فهرست درخواست‌کنندگان اخیر، پروانه ساخت آثار دیگری به چشم می‌خورند که بدین شرح است: کره خوری از رضا درمیشیان، شیلا ۲۰۶ از افشین صادقی، آزردگان از محمد فرد قادری، عروس هندی از مهدی خسروی، جان جانان از شادی الهیاری.

آخرین مصوبات شورای پروانه نمایش آثار غیر سینمایی

شورای صدور پروانه نمایش آثار غیر سینمایی با عرضه سه عنوان داستانی بلند موافقت کرد.

شورای پروانه نمایش آثار غیر سینمایی، برای داستانی بلند «طبقه دوم» به تهیه کنندگی احسان حاجی صفری، کارگردانی و نویسندگی کریم رجبی ، «مکبص» به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی آروند دشت آرای و «نرگس» به تهیه کنندگی شهاب حسینی، کارگردانی و نویسندگی پیام اسکندری پروانه نمایش صادر کرد.

انصراف «همچنان که می‌مردیم» از اکران در گروه «هنر و تجربه»

«همچنان که می مردیم» عنوان فیلم بلند مرتضی سیاری است که قرار بود از اواخر آذر در گروه «هنر و تجربه» روی پرده برود ولی مالکان اثر از اکران فیلم خود انصراف دادند.

تهیه‌کنندگی این فیلم را شرکت فرهنگ فیلم تهران برعهده دارد و فیلمنامه آن نوشته بهنام عابدی، مصطفی سیاری و حامد حسینی عسگری است.

داستان این فیلم نیز درباره خانواده ای است که با هدایت یکی از برادرها عازم سفری می‌شود که ظاهرا هیچ یک از اعضا اطلاع درستی از مقصد ندارند...

سانس‌های در نظر گرفته شده برای این فیلم در اختیار دیگر آثار روی پرده در گروه «هنر و تجربه» قرار می‌گیرد.

روزهای پایانی «دست‌انداز» کمال تبریزی

فیلمبرداری فیلم سینمایی «دست انداز» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی محمد آفریده همچنان ادامه دارد و امید نعمتی خواننده جوان کشور برای اولین‌بار به عنوان بازیگر یک فیلم سینمایی جلوی دوربین رفته است.

امید نعمتی به عنوان نوازنده و خواننده با گروه‌های موسیقی «پالت» و «دنگ شو» همکاری کرده است.

علاوه بر امید نعمتی تاکنون هدی زین العابدین، رویا نونهالی، رضا کیانیان، همایون ارشادی، در این فیلم جلوی دوربین رفته‌اند.

همچنین تدوین همزمان فیلم نیز توسط سپیده عبدالوهاب در حال انجام است.

اولین نمایش فیلم «دست‌انداز» به احتمال فراوان در سی و هشتمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر خواهد بود.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: