ادعای جدید صهیونیست‌ها علیه حزب‌ الله

کدخبر: 2342321

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که تونل‌های حزب‌الله در مرز با لبنان وجود دارند که هنوز ارتش آنها را تخریب نکرده است.

یک مقام ارشد ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه ضمن اعلام آمادگی ارتش برای توقف حمله حزب‌الله، مدعی شد که تونل‌هایی متعلق به حزب‌الله در مرز با لبنان وجود دارند که هنوز ارتش این رژیم آنها را تخریب نکرده است.

به نوشته روزنامه « جروزالم پست»، «آویو امیر» یکی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی گفت: «اگر هرگونه تونلی از (حزب‌الله) در نزدیکی مرز وجود داشته باشد، ما از آن مطلع خواهیم شد.»

پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی با طرح ادعای وجود ۱۶ تونل متعلق به حزب‌الله در امتداد مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی عملیاتی تحت عنوان «سپر شمال» را شروع کرد و طی نزدیک به یک ماه تنها توانست ۶ تونل را کشف کند.

سال گذشته (1397) نیز ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که یک تونل متعلق به حماس را در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی کشف و تخریب کرده است.

حزب‌الله از زبان «سید حسن نصرالله» ارتباط این تونل‌ها با حزب‌‌الله را تکذیب کرد و گفت که وجود تونل‌ها در مرز به ۱۴ سال پیش برمی‌گردد و تل‌آویو به ساکنان شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی دروغ گفته است که از دو سال پیش پی به وجود این تونل‌ها برده است.

پس از جنگ 2014 علیه نوار غزه، رژیم صهیونیستی ساخت دیوار در زیر زمین (در مرز غزه) را آغاز کرد تا مقاومت نتواند با حفر تونل به فلسطین اشغالی نفوذ کند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: