۲ هزار و ۵۰۰ جایگاه CNG در کشور فعال است

کدخبر: 2342133

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی CNG کشور گفت: برخی از جایگاه‌های CNG بیش از ۱۰ سال است که فعالیت می‌کنند که نیاز به بازسازی دارند.

نادر آخوندی عضو هیئت مدیره انجمن صنفی CNG کشور، گفت: بعد از شروع مجدد تحریم‌های کشور فعالان صنعت CNG با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند و امسال افزایش حقوق ۳۰ درصدی به این مشکلات دامن زد.

او بیان کرد: برای استاندارد سازی جایگاه‌های CNG اکثر قطعات وارداتی هستند، این رو باعث بروز مشکلات عدیده دیگری شد. در شرایط جنگ نابرابر اقتصادی اتاق فکر باید تشکیل داد و از نمایندگان صنف باید دعوت به عمل آید تا این مشکلات حل شود.

آخوندی ادامه داد: علی‌رغم اینکه بار‌ها به وزارت کشور، سازمان شهرداری‌ها و مسئولین کشور نامه زده‌ایم، اما متأسفانه حاضر به همکاری نیستند و هیچگونه جوابی به ما نداده‌اند.

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی CNG کشور بیان کرد: اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ جایگاه CNG در سراسر کشور داریم که حدود ۱۵۰۰ از این جایگاه‌ها در اختیار شهرداری قرار دارد و شهرداری آن‌ها را به پیمانکاران وزارت نفت داده است.

او افزود: متأسفانه در این مدت به جای اینکه شهرداری‌ها با ما همکاری کنند بیشتر ما را تهدید می‌کنند، انتظار داریم مسئولین ذیربط در این شرایط به بخش خصوصی کمک کنیم.

اکنون ۳۰ هزار نفر در جایگاه‌ها مشغول به کار هستند

آخوندی تشریح کرد: اکنون ۳۰ هزار نفر در جایگاه‌ها مشغول به کار هستند که متأسفانه اکنون با بحران مالی روبرو شده‌ایم.

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی CNG کشور ادامه داد: ۴ هزار و ۵۰۰ خودروی CNG در سراسر کشور داریم که پس از افزایش قیمت بنزین میزان تقاضای آن‌ها افزایش یافت، حال با این وجود برخی از جایگاه‌های CNG بیش از ۱۰ سال است که فعالیت می‌کنند که نیاز به بازسازی دارند.

او بیان کرد: جایگاه‌هایی که در اختیار شهرداری قرار دارد بازسازی نشده‌اند و نیاز به بازسازی دارد.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: