محسن هاشمی: مترو بعد از گرانی بنزین شلوغ تر شده است

کدخبر: 2342118

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور رئیس کل بانک مرکزی، جهانگیری و برخی از وزرا در مورد توسعه حمل و نقل عمومی گفت: بزودی سه هزار اتوبوس برای تهران خریداری می‌شود و تولید واگن نیز آغاز خواهد شد.

محسن هاشمی در یکصدو هشتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت: انتخاب مجدد آقای الویری به سمت ریاست شورای عالی استان‌ها را تبریک می‌گویم و امیدوارم مانند گذشته ایشان بتوانند لوایح بنیادی را در این شورا به مجلس برده و نقش برجسته‌ای در حکمرانی شهرداری داشته باشند.

وی از استعفای محسن پورسید آقایی معاون شهردار تهران ابراز تاسف کرد و گفت: از زحمات ایشان هم تشکر می‌کنم چرا که تلاش‌های خستگی‌ناپذیری داشتند و امیدوارم در ماموریت جدید مثل گذشته منشا خیر و برکت باشند.

رئیس شورای شهر تهران به برگزاری جلسه‌ای در مورد نوسازی و خرید ناوگان حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: هفته گذشته بعد از جلسه هیات دولت با حضور جهانگیری، رئیس کل بانک مرکزی،‌ وزیر نفت،‌ وزیر صمت، رئیس صندوق ذخیره ارزی و شهردار تهران و تعداد دیگری از مسئولین مرتبط با حمل و نقل عمومی جلسه‌ای برگزار شد و نتایج موثری به همراه داشت.

هاشمی اعلام کرد : در این جلسه دستور قاطع خرید سه هزار اتوبوس انجام گرفت و بزودی این مساله محقق می‌شود.همچنین تولید واگن در کشور بررسی شد و این موضوع نیز آغاز می‌شود و انشاءاله در آینده وضعیت مناسبی را در حوزه حمل و نقل عمومی خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: از مدیریت اجرایی شهرداری می‌خواهم این موضوع ر ا پیگیری کنند چرا که دیگر توپ حمل و نقل عمومی در زمین شهرداری افتاده است.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: