فیلم: استراماچونی از استقلال خداحافظی کرد!

کدخبر: 2342059

دیگر نمی توانم با این شرایط مذاکره کنم و رفتار باشگاه چهره حرفه ای من رو مخدوش کرده است.

حجم ویدیو: 713.44K | مدت زمان ویدیو: 00:00:15 دانلود ویدیو

نسیم آنلاین: سرمربی ایتالیایی آبی پوشان پس از کش و قوس های فراوان در این مدت با انتشار چندین ویدئو از خود در صفحه شخصی همسر خود اعلام کرد: نمی دانم می خواستند من را برگردانند یا نه؟ دیگر نمی توانم با استقلال مذاکره کنم .دیگر نمی توانم با این شرایط مذاکره کنم و رفتار باشگاه چهره حرفه ای من رو مخدوش کرده است. نمیدانم این افراد میخواستند مرا به استقلال برگردانند یا خیر. خسته شده ام. برای هواداران استقلال و تیم آرزوی موفقیت می کنم.

این در حالی است که مدیران استقلال قبلا اعلام کرده بودند که پول استراماچونی به حسابش واریز شده است و او دوشنبه به ایران بر می گردد .

اما اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه، در خصوص دلخوری آندره‌آ استراماچونی و اینکه آیا کار این مربی با آبی‌پوشان تمام شده، گفت: صحبت های آقای استراماچونی ناشی از یک سوتفاهم است. شب گذشته هم گفتم که پول ایشان روز دوشنبه به حساب ایشان واریز می‌شود. فیش منتشر شده هم نشان می‌دهد که پول در بانک سپه هست و آن پول قرار است به صبح دوشنبه در حساب ایشان باشد.

وی در پایان افزود: بار دیگر تاکید می‌کنم که پول هنوز به حساب آقای استراماچونی واریز نشده و روز دوشنبه این پول در حساب اقای استراماچونی است و دلخوری ایشان هم ناشی از یک سوتفاهم است که مطمئنا حل می‌شود.

حجم ویدیو: 713.44K | مدت زمان ویدیو: 00:00:15 دانلود ویدیو
ارسال نظر: