رفع چالش های اجاره ویلاهای شمال با میهمان شو

کدخبر: 2341988

همه ساله در فصول مختلف، شهرها و مناطق شمالی کشور مقصد اصلی بسیاری از گردشگرانی هستند که برای گذراندن تعطیلات خود در دل جنگل ها و مراتع سرسبز شمال یا سواحل دریای خزر به این مناطق سفر می کنند.

نسیم آنلاین : همه ساله در فصول مختلف، شهرها و مناطق شمالی کشور مقصد اصلی بسیاری از گردشگرانی هستند که برای گذراندن تعطیلات خود در دل جنگل ها و مراتع سرسبز شمال یا سواحل دریای خزر به این مناطق سفر می کنند.

سفر به شمال از سه طریق زمینی، هوایی و ریلی انجام میشود اما عموما به دلیل گستردگی جغرافیایی اغلب ترجیح میدهند به صورت زمینی راهی این مناطق شوند. نزدیکترین شهر شمالی به پایتخت ایران که مورد توجه بسیاری از مسافرین است چالوس می باشد که در اواخر هفته و تعطیلات مسیر زمینی دسترسی به آن با ترافیک قابل ملاحظه ای روبرو میشود و برای تعداد زیادی از این گردشگران و طبیعت دوستان چالش بزرگی در بحث اسکان آنها به وجود می اورد. افراد برای اسکان خود سه انتخاب خواهد داشت، اول از طریق رزرو هتل و مسافرخانه اقدام کنند که معمولا به دلیل هزینه ها برای تعداد پایین همسفر میتواند توجیح پذیر باشد، دوم شب را در چادرهای مسافرتی یا بصورت کمپ بگذرانند و سوم یک ویلا یا سوئیت اجاره نمایند. هر کدام از موارد ذکر شده مزایا یا معایب خاص خود را دارند که بسته به بودجه، تعداد نفرات و میزان امکانات و راحتی می تواند انتخاب شوند.

برای رزرو هتل میتوان از طریق آژانس های مسافرتی، سایت های رزرو هتل و یا مستقیم از طریق تماس با هتل و مسافرخانه اقدام نمود اما برای اجاره ویلا در شمال راه های دیگری نیز وجود دارد که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برنامه های انتشار آگهی
  • کیوسک های گردشگری مستقر در شهرهای شمالی
  • آژانس های گردشگری فعال در این زمینه
  • وب سایت های تخصصی اجاره ویلا
  • در انتخاب شیوه اجاره باید دقت کافی نمود تا گرفتار دام کلاهبرداران نشد، به صورت نرمال جایی که تقاضا بالا باشد افراد سو استفاده گر نیز همانجا از فرصت استفاده و اقدام به کلاهبرداری می نمایند بنابراین در انتخاب مالک و صاحب ویلا باید دقت نمود، اکثر کلاهبرداری ها از طریق دریافت وجه اجاره بدون رویت مالک یا ویلا بصورت پیش پرداخت انجام پذیرد یا تحویل ویلا با سطح بسیار پایین تر و متفاوت از ویلای معرفی شده. اما برای غلبه بر این چالش چه اقدامی میتواند خیال یک میهمان را از رزرو ویلا راحت کند؟ در سال های اخیر استارتاپ های مختلفی در زمینه گردشگری همگام با سایر نقاط جهان شکل گرفته اند که با تمرکز بر روی یک بازار خاص سعی نموده اند تمامی موانع و حساسیت های مخاطبین را به شیوه مکانیزه و کنترل شده رفع نمایند که در در برخی از زمینه ها میتوان به مجموعه تپ سی در حمل و نقل شهری، فلایتیو در رزرو بلیط و میهمان شو در بحث اقامت اشاره نمود.

    سایت میهمان شو برای رفع چالش های اقامت با گرداوری بسیاری از صاحبین ویلا و سوئیت در ایران توانسته ضمن اعتماد سازی در توازن بازار عرضه و تقاضا اقامتگاه ها نقش مهمی را ایفا نماید. هم اکنون در این سایت بیش از 4000 ویلا و سوئیت برای رزرو و اجاره در طول سفر وجود دارد، تمامی ویلا ها دارای تصاویر مختلف، اطلاعات قیمتی در بازه های زمانی، نام و قوانین میزبان وشرح امکانات می باشند که میهمان را در انتخاب یک ویلا مناسب یاری می نماید. برای اجاره ویلا شمال با قیمت مناسب می توانید به سایت mihmansho.com مراجعه نمایید و در آنجا با انتخاب شهر مقصد خود لیست ویلا ها و سوئیت ها را مشاهده نمایید. ویلاها و اقامتگاه ها دارای تنوع زیادی می باشند همچون ویلا ساحلی، ویلا استخردار، کلبه جنگلی، سایت میهمان شو برای رفع چالش های اقامت با گرداوری بسیاری از صاحبین ویلا و سوئیت در ایران توانسته ضمن اعتماد سازی در توازن بازار عرضه و تقاضا اقامتگاه ها نقش مهمی را ایفا نماید. هم اکنون در این سایت بیش از 4000 ویلا و سوئیت برای رزرو و اجاره در طول سفر وجود دارد، تمامی ویلا ها دارای تصاویر مختلف، اطلاعات قیمتی در بازه های زمانی، نام و قوانین میزبان وشرح امکانات می باشند که میهمان را در انتخاب یک ویلا مناسب یاری می نماید. برای اجاره ویلا شمال با قیمت مناسب می توانید به سایت mihmansho.com مراجعه نمایید و در آنجا با انتخاب شهر مقصد خود لیست ویلا ها و سوئیت ها را مشاهده نمایید. ویلاها و اقامتگاه ها دارای تنوع زیادی می باشند همچون ویلا ساحلی، ویلا استخردار، کلبه جنگلی، اقامتگاه بوم گردی و سنتی، سوئیت و آپارتمان مبله که بسته به سلیقه، متراژ، موقعیت و نیاز شما میتواند از قیمت ارزان تا لوکس رزرو شود.

ویژگی مهم میهمان شو تنوع بالای آن در تمامی شهرهای شمالی است، شهرهایی همچون رامسر، ماسال، بندرانزلی، متل قو، تالش، رشت، ساری، گرگان، محمود آباد، نمک آبرود، ماسوله و ده ها منطقه و شهر دیگر. به عنوان مثال برای اجاره ویلا در رامسر بیش از 150 مورد اجاره ای وجود دارد که برخی با چشم انداز دریا و برخی با چشم انداز جنگل و کوه یا در کنار رودخانه می باشند و به عنوان یکی از پرطرفدارترین شهرهای شمالی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و طبیعی از ایام قدیم مورد استقبال زیادی قرار گرفته است یا برای اجاره ویلا در ماسال هم اکنون بیش از 60 خانه ویلایی زیبا یا کلبه های چوبی و سوئیت به صورت کاملا انلاین توسط این سایت به میهمانان اجاره داده می شود که هر روز به تعداد آنها اضافه می شود.

برای رزرو آنلاین ابتدا وارد سایت میهمان شو می شوید، سپس از طریق بخش جستجو شهر یا منطقه مورد نظر خود را به همراه تاریخ ورود و خروج و تعداد نقرات مشخص می نمایید. پس از ان لیستی از تمامی ویلا ها و سوئیت در آن منطقه برای شما به همراه تصاویر و قیمت نمایش داده میشود، در این بخش میتوانید با استفاده از فیلترهای بالای سایت جستجو خود را دقیق تر نمایید. پس از مقایسه لیست ویلاها میتوانید روی هر ویلا کلیک کرده و جزئیات دقیق تر را مشاهده کنید و در صورت نیاز از طریق دکمه "درخواست رزرو" عملیات رزرو را تکمیل نمایید. در هر مرحله در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی میتوانید با کارشناسان این سایت تماس بگیرید. سایت میهمان شو در تمامی 365 روز سال پشتیبانی تلفنی دارد.

از مزیت های این شیوه رزرو و سایت میهمان شو میتوان به گارانتی تحویل اقامتگاه و گارانتی پرداخت اشاره نمود. میهمان شو وجوه پرداختی شما را طبق قوانین مندرج در سایت خود ضمانت می کند و می توانید با خیال راحت از انجام کلیه مراحل رزرو و دریافت کلید ویلا اطمینان داشته باشید. همچنین میهمان شو ضمن تضمین پایین ترین و ارزان ترین نرخ رزرو ویلا در هر رزرو تلاش میکند این اطمینان را به میهمانان خود بدهد که مبلغ رزرو در مقایسه با سایر رقبا در کمترین حالت خود خواهد بود.

برای آسودگی از داشتن یک سفر خاطره انگیز باید قبل از سفر خود با بررسی دقیق و داشتن یک انتخاب آگاهانه چالش های پیش روی سفر را به حداقل خود رساند، بنابراین گذاشتن اندکی وقت برای یافتن مطمئن ترین شیوه رزرو می تواند سفر شما را شیرین تر نماید.

ارسال نظر: