سعید ملایی مغول شد

کدخبر: 2341100

دو رسانه ایرانی خبر داده‌اند که سعید ملایی عضو سابق تیم ملی جودو ایران که پس ممانعت مقامات ایرانی از مسابقه دادن با ورزشکاران اسرائیلی از تیم ایران جدا و به کشور آلمان پناهنده شده بود، اکنون شهروند کشور مغولستان شده و در مسابقات آتی جودو با پرچم این کشور مسابقه خواهد داد.

سعید ملایی عضو سابق تیم ملی جودو ایران که پس ممانعت مقامات ایرانی از مسابقه دادن با ورزشکاران اسرائیلی از تیم ایران جدا و به کشور آلمان پناهنده شده بود، اکنون شهروند کشور مغولستان شده و در مسابقات آتی جودو با پرچم این کشور مسابقه خواهد داد.

وب‌سایت جودو اینساید نیز با انتشار این خبر آن را تایید کرده است.

سعید ملایی پس از جدایی از تیم ایران در آخرین مسابقات جودو با پرچم فدراسیون جهانی در جودو گرنداسلم- اوزاکا شرکت کرد که در این مسابقات ناکام ماند.

ملایی در روزهای اخیر با باتلوگا خالتما، رئیس جمهور و رئیس فدراسیون جودو مغولستان دیدار کرده و پیشنهاد وی برای پیوستن به تیم کشور مغلوستان را پذیرفته است.

خبر ورزشی نوشته است: سعید ملایی چند روز گذشته را در اولان‌باتور، پایتخت مغولستان سپری کرد تا با امکانات و وضعیت این کشور آشنا شود. رئیس جمهور مغولستان به طور اختصاصی، میزبان وی بوده و موفق شده او را راضی کند که به جای تیم پناهندگان، در تیم ملی مغولستان به میدان رود.

سایت جودو اینساید نوشته است که آقای ملایی پس از توافق با اولان باتور، نامش را بعنوان ورزشکار کشور مغولستان برای شرکت در مسابقات مسترز چینگ‌دائو در کشور چین ثبت کرده است.

«خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: