مدارس کدام استان‌ها فردا دوشنبه تعطیل است؟

کدخبر: 2341055

در پی بروز آلودگی هوا در شهر‌های صنعتی کشور مدارس برخی از استان‌ها فردا دوشنبه ۱۱ آذر تعطیل است.

در چند روز گذشته در طی بروز پدیده وارونگی هوا و بالا رفتن میزان آلاینده‌ها جوی هوای برخی استان‌های کشور به وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس رسیده است. این امر باعث شده که امروز مدارس برخی استان‌ها تعطیل شود. با ادامه آلودگی هوا در برخی استان‌ها امکان این وجود دارد که مدارس برخی از استان‌ها برای فردا دوشنبه ۱۱ آذر تعطیل نیز شوند که در ادامه این گزارش به بیان اسامی آن‌ها خواهیم پرداخت.

مدارس تهران فردا دایر است

محمد تقی‌زاده، معاون عمرانی استاندار تهران درباره احتمال تعطیلی مدارس در روز دوشنبه گفت: با توجه به بهبود شاخص‌های کیفیت هوای تهران فردا دوشنبه ۱۱ تمامی مدارس شهر در تمامی مقاطع دایر خواهد بود. مدارس دیگر شهرستان‌‌های استان تهران نیز در روز دوشنبه دایر خواهد بود.

مدارس مشهد تعطیل شد

مرتضی اثمری، کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد آلودگی در مشهد تا سه‌شنبه ادامه دارد، از سه‌شنبه عصر، افزایش باد و بارندگی را داریم که این دو عامل سبب کاهش آلودگی هوا خواهد شد.

با توجه به تصمیم کارگروه اضطراری آلودگی هوای مشهد و احتمال افزایش آلاینده‌های جوی کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی (دوره اول و دوم) و مدارس استثنایی در نواحی هفتگانه مشهد و مناطق تبادکان و رضویه فردا دوشنبه ۱۱ آذر در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

«خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: