در حاشیه تبری سران فتنه از روحانی؛ مال بَد بیخ ریش صاحابشِ‌!

کدخبر: 2341016

خاتمی، میرحسین موسوی و اطلاح طلبان که با تَکرار و همه توان تبلیغاتی و حتی پیام از درون حصر روحانی را به قدرت رساندند، حالا که دیگر تشت رسوایی سیاست های نئولیبرالی دولت بر زمین افتاده و پادشاه لخت عیان شده می خواهند زیرمیزبازی بزنند و خودشان را از دسته گُلی که به بارآورده اند مبرا کنند

نسیم آنلاین ؛ حسین رضایی: این روزها با گذشت ۶ سال از دولت حسن روحانی سیاست های نئولیبرالی این دولت و خسارت های سنگینی برای کشور به بار آورده است. به گونه ای که هم چرخ زندگی مردم متوقف شده است و هم چرخ سانتریفیوژها. مضاف بر آن با شیوه حکمرانی امنیتی از بالا به پایین کوچک ترین نقد با حملات رسانه های زنجیره ای دولتی و از آن طرف حملات شخص رئیس جمهور مثل «بزدل» و «بیسواد» روبرو خواهد شد.

روحانی نه تنها سفره مردم را کوچک کرد بلکه دهان منتقدان و مردم را بست و با تصمیم های محیرالعقول و شبانه به معیشت و امنیت روانی مردم حمله کرد که تبعات سنگین اجتماعی و اقتصادی آن را شاهدیم. در ادامه نه تنها خبری از عذرخواهی نیست، بلکه با خنده های تلخ ادعا می کند بی اطلاع بوده که البته به اذعان مقامات وزارت کشور این حرف رئیس جمهور هم گویا برای هدف دیگری بوده است و عدم صداقت در گفتار جنابشان موج می زند.

اکنون در شرایطی که براساس نظرسنجی های معتبر اعتماد و محبوبیت دولت میان مردم به کمترین میزان در میان روسای جمهور گذشته رسیده و دولت دچار بحران مشروعیت شده است، جریان اصلاحات که خود بانی و مسبب این اوضاع و ستاد انتخاباتی حسن روحانی بوده اند در فرار به جلویی در حال تبری از دولت هستند.

حجم بی سابقه از مشکلاتی که ناشی از تصمیمات و اقدامات دولت روحانی است، موجب شده است سران فتنه ۸۸ با فرصت طلبی تمام بخواهند روی موج نارضایتی ها سوار شوند و با دولت مرزبندی کنند. حال آنکه هنوز فراموش نکرده ایم که حسن روحانی بدون حمایت خاتمی و هاشمی و میرحسین اساسا امکان رای آوری نداشت و حسن روحانی هم از همان ابتدا در اطلاعیه پس از پیروزی در انتخابات ۹۲ از خاتمی و هاشمی بخاطر حمایت هایشان تشکر کرد و از آن طرف هم هاشمی رسما اعلام کرد با حضور شیخ حسن روحانی در دولت و رای آوری لیست امید در مجلس «حالا راحت می توانم بمیرم».

خاتمی، میرحسین موسوی و اطلاح طلبان که با تَکرار و همه توان تبلیغاتی و حتی پیام از درون حصر روحانی را به قدرت رساندند، حالا که دیگر تشت رسوایی سیاست های نئولیبرالی دولت بر زمین افتاده و پادشاه لخت عیان شده می خواهند زیرمیزبازی بزنند و خودشان را از دسته گُلی که به بارآورده اند مبرا کنند.

در حالی که ترکیب کابینه و وزرای دولت روحانی همان وزرای هاشمی و خاتمی و اعضای ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی هستند که قرار بود بعد از پیروزی کابینه را تشکیل بدهند. در راس آنها هم جناب زنگنه قرار داد که میان خاتمی و میرحسین موسوی و روحانی بر روی آن اشتراک نظر وجود دارد و امروز کشور درگیر خسارت های سنگین ناشی از تصمیمات و عملکرد جناب زنگنه است.

اما اصلاح طلبان هیچ راه فراری ندارند و نمی توانند از پاسخگویی نسبت به حقوق های نجومی، رکود و بیکاری، وزرای هزار میلیاردی، تورم بی سابقه، شکست برجام، فسادهای کلان اقتصادی مدیران، و حتی نسبت به ضعیف ترین مجلس تاریخ کشور که حاصل لیست امید و تَکرار بود که نتیجه آن حقارت های نمایندگان سلفی گیر لیست امید، تا خرید و فروش رای اعتماد در صحن علنی مجلس برای مناصب قدرت در وزارت نفت و تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام فرار کنند. که اتفاقا همه این ها دستاوردهای حمایت های امثال خاتمی و میرحسین و لیست های فله ای امید است، حتی همین جناب لاریجانی هم یک لیست امیدی است!

مال بَد بیخ ریش صاحابشِ! است و ننگ بی کفایتی با رنگ و لعاب فرصت طلبی پاک نخواهد شد.

ارسال نظر: