هوا دوشنبه عصر بارانی خواهد شد

پایداری هوا و تداوم آلودگی طی فردا

کدخبر: 2340976

سازمان هواشناسی اعلام کرده فردا یکشنبه در قالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم بوده و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور، افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا تداوم خواهد داشت.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: فردا یکشنبه در قالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم بوده و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور، افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا تداوم خواهد داشت.

صادق ضیائیان افزود: از اوایل روز دوشنبه به تدریج سامانه بارشی از غرب، کشور را تحت تأثیر قرار داده که سبب بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد، کاهش نسبی دما و در ارتفاعات بارش برف در غرب، جنوب غرب، بخش هایی از شمال غرب و به تدریج از بعداز ظهر مرکز استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی خواهد شد که شدت وارد شده در شهرهای ایلام، لرستان، شمال خوزستان، غرب کرمانشاه و غرب کردستان پیش بینی می شود.

هوای تهران امروز و فردا صاف تا کمی ابری و غبار آلود و بعدازظهر دوشنبه ابری همراه با بارش باران پیش بینی شده است و کمترین دمای هوای پایتخت امشب ۷ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است. همچنین کرمان و شهرکرد با دمای ۲- سانتیگراد امشب خنک ترین مراکز استان کشور خواهند بود.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: