بدهکارانی که طلبکار شدند؛ فرار به جلوی مقامات دولت بی تدبیر

کدخبر: 2340855

اولین بدهکاران و کسانی که امروز باید پاسخگوی عملکرد خود باشند، جناب جهرمی و تیم همراهش در وزارت ارتباطات است نه اینکه خود را در مقام مدعی و طلبکار قرار بدهند

نسیم آنلاین ؛ حسین رضایی: در حالی که حسن روحانی به عنوان مقام ارشد دولت طی این سال ۶ سال تمامی مشکلات را به دولت قبل حواله می داد یا به موهوماتی چون «دست هایی نمی گذارند» منتسب می کرد و هیچگاه حاضر نشده مسئولیت مشکلات را بپذیرد و در آخرین نمونه در اظهاراتی تعجب آور ضمن ابراز بی اطلاعی از زمان سهمیه بندی بنزین همه چیز را به شورای امنیت ملی کشور که خودش رئیس آن است و وزیر کشور که تحت امر خودش است منسوب کرد تا کلا خودش را از تبعات این تصمیم مبرا کند. امری که دیگر حنای آن رنگ باخته و هیچ عقل سلیمی نیز از جناب روحانی نخواهد پذیرفت.

در این دو سال آخر باقی مانده از عمر دولت هم دیگر کسی حاضر نیست، مسئولیت این حجم از خرابی ها و مشکلات را در کشور بپذیرد، لذا وزرای دولت روحانی هم به تبع رئیس خود در حال فرار به جلو و انداختن مسئولیت تصمیمات و اقدامات خود به دوش دیگری هستند یا پیش از افتضاح دیگر استعفا می دهند یا به دیگری منسوب می کنند.

اما پس از آشوب های اخیر و تصمیم و مصوبه قطع موقت اینترنت در شورای عالی امنیت ملی کشور که اکثریت آن مقامات دولتی هستند و تاکید دوباره اعضای دولت بر این مصوبه، جناب آذری جهرمی وزیر ارتباطات و معاونانش سعی کرد مسئولیت تصمیم را به بقیه ارکان دولت بیندازند و خود را از مقام پاسخگویی به عنوان متولی اصلی اینترنت در کشور برهانند.

این ها در حالیست که جناب جهرمی و تیم همراهش در وزارت ارتباطات به دلیل سبقه امنیتی خود حتما به جزئیات مسائل امنیتی و اقتضائات تصمیم گیری مرتبط با امنیت ملی توجیه هستند لذا این اظهارات عوام فریبانه توجیهی مناسب ندارد.

از طرفی جناب جهرمی و معاونش آقای ناظمی که این روزها ژست های مثلا در دفاع از مردم می گیرند، ابتدا خود باید پاسخگو باشند که طی این سال ها بجز شوآف چه اقدامی برای تکمیل شبکه ملی اطلاعات کرده اند. شبکه ملی اطلاعاتی که اگر امروز به سرانجام رسیده بود، مسلما این حجم از خسارت نیز به کسب و کارهای اینترنتی زده نمی شد و از طرفی شبکه های اجتماعی چون تلگرام نیز که در حکم بستری برای ایجاد آشوب و درگیری در خیابان ها هستند نیز از چرخه خارج شده بودند.

بنابراین اولین بدهکاران و کسانی که امروز باید پاسخگوی عملکرد خود باشند، جناب جهرمی و تیم همراهش در وزارت ارتباطات است نه اینکه خود را در مقام مدعی و طلبکار قرار بدهند.

ارسال نظر: