نرم‌‌افزار مدیریت مالی و حسابداری Microsoft Dynamics NAV

کدخبر: 2340819

 نرم افزار ERP مایکروسافت Dynamics NAV تمامی کارکردهای اساسی که شما از یک نرم افزار حسابداری بهای تمام شده انتظار دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

نرم افزار ERP مایکروسافت Dynamics NAV تمامی کارکردهای اساسی که شما از یک نرم افزار حسابداری بهای تمام شده انتظار دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. این نرم‌افزار، تمامی کارکردهای مورد انتظار شما را به یک ابزار قدرتمند و شهودی تبدیل نموده و گزارش‌دهی را برای شما تسریع نموده، جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار داده و تصمیم‌گیری‌های سریع و آگاهانه‌تری را برای شما فراهم می‌نماید.

حسابداران، تحلیل‌گران مالی و بودجه‌داران می‌توانند دسترسی‌های مختلفی را در اختیار داشته باشند. آن‌ها با این دسترسی‌ها قادر خواهند بود تا داده‌های اساسی برای مدیریت مالی و کسب و کاری را از ترازنامه‌ها، بودجه‌های مربوط به پروژ‌ه‌ها و دپارتمان‌ها حساب‌های جاری و مراکز هزینه استخراج نمایند. آن‌ها در این نرم‌افزار، یک واسط شهودی را در اختیار دارند و به وسیله‌ی آن می‌توانند گزارشات منظم یا گزارشات نوبه‌ای استخراج نمایند. بدین وسیله آن‌ها قادر خواهند بود تا پروژه‌ها و کسب و کار را به صورت سودآور نگه دارند.

کارکرد گزارش‌دهی انعطاف‌پذیری که در Microsoft Dynamics NAV وجود دارد به شما اجازه می‌دهد تا:

  • حوزه‌هایی که تمایل دارید تا پایش نمایید را انتخاب نمایید؛
  • ترتیب حساب‌ها را مشخص کنید؛
  • در هر زمان دلخواه بتوانید مجموعه‌ داده‌های خود را تقریباً به بی‌نهایت روش با هم ترکیب نمایید تا به هر آن چیزی که تمایل دارید، دست یابید.

علاوه بر این‌ها شما می‌توانید محاسبات و مقایسات داده‌های قبلی را به صورت سریع و در لحظه انجام داده و به سؤالات مالی خاص خود در لحظه پاسخ دهید.

ویژگی‌های گزارش‌دهی اساسی در Dynamic NAV به شرح زیر هستند:

دفتر معین عمومی
  • جریان‌های کاری برای پردازش‌های مربوط به سفارشات خرید و فروش
  • تطبیق‌دادن تراکنش‌های ورودی و خروجی به تطبیق خودکار داده‌های بانکی برای سفارشات خرید و فاکتورها
  • ساخت و دریافت پرداخت‌های الکترونیکی به وسیله‌ی ایجاد یک فایل BACS که در داخل نرم‌افزار تعبیه شده است.
ردیابی اموال
  • ردیابی و مدیریت استهلاک در دارایی‌های ثابت، ردیابی پوشش بیمه و نگهداری و تعمیرات و یا برنامه‌های زمانی وارانتی

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق فرم یا شماره تلفن زیر با ما تماس برقرار نمایید. ما به شما راهنمایی کرده و خواهیم گفت که به چه ترتیبی به مشتریان خود کمک می‌کنیم تا بتوانند بیشترین و بهترین استفاده را از کارکردهای اساسی مدیریت مالی در Microsoft Dynamics NAV برده و به شما نیز نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید به بهترین نتایج دست یابید.

جهت آشنایی بیشتر با ویژگی های مالی و حسابداری این نرم افزار ERP با تنها ارائه دهنده آن در ایران یعنی شرکت سامیکس تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

ارسال نظر: