ناراضی کردن مردم خیانت است

کدخبر: 2340330

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: باید رضایت مردم را جلب کرد و کسانی که کاری می‌کنند که مردم ناراضی باشند، آگاهانه یا ناآگاهانه خیانت می‌کنند.

سیدمحمد حسینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شامگاه امروز در همایش "گام دوم انقلاب" که به همت جمعیت گام دوم برگزار شد، اظهار داشت: بیانیه گام دوم نیاز به بسط و شرح فراوان دارد و شعارهایی که در آن مطرح شده نیازمند بیان مصادیق است و باید جوانان آن را پیگیری و مطالبه کنند.

وی افزود: باید دید کسانی که در انتخابات آینده نامزد می‌شوند برای هفت توصیه رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم راهکاری دارند؟

حسینی با تاکید بر اینکه اصلاحات اقتصادی باید با درایت، تدبیر و مشورت صورت گیرد‌، گفت: نباید مثل این داستان بنزین باشد که دیدیم چه مشکلاتی در کشور ایجاد شد در صورتی که اگر از قبل زمینه‌سازی شده بود و افکار عمومی متقاعد می‌شدند و نخبگان جامعه همراهی می‌کردند اینطور نمی‌شد که نمایندگان مجلس اظهار بی‌اطلاعی کنند و مراجع تقلید اطلاعیه بدهند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر سایر مشکلات ساختاری چون نظام بودجه‌ریزی ما مثل مشکل بنزین حل شود‌، چیزی از کشور باقی نمی‌ماند، تصریح کرد: اما اگر با هماهنگی و تمهیدات لازم انجام شود این مشکلات پیش نمی‌آید.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ضمن اشاره به اینکه اگر مردم نباشد این انقلاب ادامه نخواهد داشت، تصریح کرد: باید رضایت مردم را جلب کرد و کسانی که کاری می‌کنند که مردم ناراضی باشند، آگاهانه یا ناآگاهانه خیانت می‌کنند.

حسینی ضمن بیان اینکه اگر بینش سیاسی مردم نبود بارها این انقلاب ساقط می‌شد، بیان داشت: ما باید سطح بینش مردم را باز بالا ببریم و به این حد هم قانع نباشیم.

وی با تاکید بر اینکه سلوک و مشی مسولین باید درست باشد و صادق باشند تا مردم اعتماد کنند‌، اظهار داشت: اگر بیانیه گام دوم تحقق یابد آثار این انقلاب روزبه روز در جهان نمایان‌تر می‌شود.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: