خروش مردم دیار آفتاب علیه اغتشاشگران

کدخبر: 2340279

مردم با بصیرت، متدین و انقلابی 9 شهرستان استان مرکزی امروز با شرکت در راهیپمائی مردمی با عنوان «میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت کشور» حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اعلام کرده و صف خود را از فتنه‌گران جدا کردند.

مردم شهرهای مختلف استان مرکزی در واکنش به اقدام اخیر عده‌ای فرصت‌طلب که به بهانه گرانی بنزین دست به تخریب اموال عمومی زده و آرامش جامعه را بر هم زدند، به خیابان‌ها آمده و با برپایی راهپیمایی باشکوه حمایت خود را از بیانات فرمانده کل قوا اعلام کردند.

در این حرکت خودجوش اقشار مختلف مردم از ساعات اولیه صبح به خیابان‌ها آمدند و از میدان شهدا به سمت مصلی بیت‌المقدس در حال راهپیمایی هستند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی باشکوه در حمایت از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی با سر دادن شعار به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و انزجار خود را از حرکت اخیر آشوبگران و دشمنان خارجی و داخلی فریاد کردند.

مرد و زن و پیر و جوان با شرکت در این راهپیمایی صف خود را از آشوبگران جدا کرده و اعلام کردند فرمایشات رهبری فصل الخطاب همگان است.

امروز میدان شهدای اراک بار دیگر شاهد حماسه‌آفرینی مردمی از جنس انقلاب بود، امروز میدان شهدای اراک بار دیگر یادآور حماسه آفرینی مردم این دیار در 9 دی 88 بود، همه آمدند آمدند تا با مشت‌های گره خورده، مخالفت خود با آشوبگران به نمایش گذاشته‌ و اعلام کنند اجازه نخواهند داد عده‌ای فرصت طلب و وطن‌فروش با سرنوشت این انقلاب و نظام بازی کنند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای «مرگ بر آشوبگر»،« فتنه‌گر حیا کن توطئه را رها کن»،«اراکی بیدار است، از فتنه‌گر بیزار است» «این همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده»، «الله اکبر جانم فدای رهبر»، اقدام آشوبگران و فتنه‌گران در تخریب و آسیب به اموال عمومی را محکوم کردند.

یکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی مادری است که فرزند خود را در آغوش گرفته و در این هوای سرد در راهپیمایی شرکت کرده است، می‌گوید: هرچند از اقدام دولت در افزایش یک باره و بدون اطلاع قبلی بنزین ناراحت هستیم، اما این دلیل نمی‌شود که بخواهیم برای کشور هزینه‌تراشی کرده و دشمنان را شاد کنیم.

زهرا اجرلی می‌افزاید: در این راهپیمایی شرکت کردیم تا بار دیگر میثاق خود را با ولایت به دشمنان اعلام کنیم.

راشدی که به همراه همسرش در این راهپیمایی شرکت کرده، نیز می‌گوید: افزایش سه برابری قیمت بنزین بدون شک فشارهای اقتصادی را بیشتر خواهد کرد، اما دشمنان بدانند ملت ایران همچنان به مقاومت خود ادامه داده و اجازه نخواهند داد امنیت کشور توسط عده‌ای از ارازل و اوباش و بدخواهان با خطر مواجه شود.

امیر حسینی که خود را از دانشگاه فرهنگیان به محل راهپیمایی رسانده، نیز می‌گوید: ما آمده‌ایم اعلام کنیم جوانان حافظان انقلاب هستند و تا آخرین قطره خون خود از انقلاب پشتیبانی خواهند کرد.

وی ادامه می‌دهد: آمده‌ایم تا به حضور خود بر قائله فرصت‌طلبان و آشوب‌گران خاتمه داده و به آنها بگوییم دست از فتنه‌افروزی بردارید.

حسین بختیاری می‌افزاید: مردم از گرانی‌، تورم، بیکاری و فشارهای اقتصادی ناراحت هستند و می‌دانند افزایش قیمت بنزین فشارهای اقتصادی را بیشتر خواهد کرد، اما امروز آمده‌اند تا حمایت خود را از ولایت اعلام کرده و صف خود را از آشوب‌گران جدا کنند.فرماندار اراک نیز می‌گوید: مردم با بصیرت و انقلابی اراک همیشه در صحنه بوده و هوشیارانه عمل می‌کنند.

وی تصریح می‌کند: این حضور مسئولیت دولتمردان را در نظارت جدی و دقیق‌تر بر بازار بیشتر کرد.

با افزایش قیمت بنزین بر اساس تصمیم شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه در هفته گذشته، در برخی از شهرهای کشور تجمعات مسالمت‌آمیزی برگزار شد که عده‌ای سودجو و آشوبگر اعتراض‌های مسالمت‌آمیز را به صحنه درگیری و تخریب اموال بیت‌المال تبدیل کرده و باعث ناآرامی شدند.

امروز علاوه بر شهر اراک، مردم انقلابی استان مرکزی در بیش از 20 نقطه با شرکت در راهیپمایی با سردادن شعارهای انقلابی، حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: