رژیم صهیونیستی سیاست ترور را علیه فلسطین ادامه می‌دهد

کدخبر: 2340029

ارتش رژیم صهیونیستی برای کاستن از میزان تحقیر در برابر عملیات راکتی جهاد اسلامی و پذیرش آتش‌بس عجولانه با غزه، مدعی شد با توقف ترور هدفمند فرماندهان مقاومت موافقت نکرده‌اند.

مقام‌های نظامی ارشد رژیم صهیونیستی ادعا می‌کنند در توافق آتش‌بس با گروه جهاد اسلامی و نوار غزه، قولی برای پایان ترور فرماندهان گروه‌های مقاومت فلسطینی در این منطقه نداده‌اند.

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» یک مقام ارشد اسرائیلی گفت: «ما به هیچکس قول ندادیم که از ترورها اجتناب می‌کنیم. هر کسی که [به سمت ما] شلیک کند یا قصد آن را داشته باشد، حذف خواهد شد».

در حالی که شهرک‌های صهیونیست‌نشین جنوب فلسطین اشغالی به مدت 50 ساعت زیر باران صدها فروند راکت مقاومت بود اما این مقام مدعی شد: «بر خلاف چیزی که در رسانه‌ها نشان داده شد، جهاد اسلامی کسی است که به سراغ مصر رفت تا آتش‌بس را میانجی‌گری کند. آنها شرایطی اعلام کردند اما هیچ اهمیتی [برای ما] ندارند».

درگیری‌ها در نوار غزه بعد از حمله صبح روز سه‌شنبه (بیست‌ویکم آبان) رژیم صهیونیستی به منزل مسکونی «بها ابوالعطا» از رهبران جنبش جهاد اسلامی و شهادت وی و همسرش آغاز شد. در حمله دیگری، رژیم صهیونیستی به منطقه «المزه» دمشق، «معاذ» فرزند «اکرم العجوری» از اعضای دفتر سیاسی جهاد اسلامی به شهادت رسید.

ارتش این رژیم درباره تحولات روز دوم درگیری‌ها با غزه گفت که از ساعت هشت صبح امروز حدود ۳۵۰ راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک شده و جهاد اسلامی به‌طور میانگین طی ۲۷ ساعت گذشته، هر هفت و نیم دقیقه یک راکت پرتاب کرده است.

روز پنجشنبه اما ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از تن دادن تل‌آویو به آتش‌بس با گروه جهاد اسلامی بعد از ۵۰ ساعت راکت‌باران شدن مناطق صهیونیست‌نشین نوار غزه خبر داد.

با این حال شامگاه گذشته (جمعه) این آتش‌بس متزلزل با حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به چندین پایگاه مقاومت در شمال و غرب نوار غزه شکسته شد.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: