دشمنان تلاش می‌کنند که در عراق و لبنان موج سواری کنند

کدخبر: 2338560

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان تلاش می‌کنند که در عراق و لبنان موج سواری کنند و افرادی را سر کار بیاورند که مورد حمایت آمریکا است.

سرلشکر محمد باقری قبل از ظهر پنجشنبه در صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح استان قم که با عنوان عهد سربازی همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت صاحب الزمان(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به این که همواره یاری الهی به ما اعتماد به نفس می‌دهد، اظهار داشت: اگر بخواهیم مقایسه با سلاح‌هایی که دشمن در اختیار دارد داشته باشیم، باید گفت که آنها امکانات بیشتری دارند ولی جرأت نمی‌کنند که به نظام جمهوری اسلامی نگاه بدی داشته باشند.

وی افزود: امروز همگان باید با تبعیت از مقام معظم رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ و تقویت کنیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایجاد داعش از برنامه‌ریزی‌های جبهه استکبار بوده است، افزود: رزمندگان و شهدای دفاع مقدس و محور مقاومت نشان دادند که از تهدیدها و فشارهای دشمنان هراسی به دل ندارند و با تمام قوا به میدان آمدند و توطئه دشمنان را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه امروز وضعیت سوریه قابل مقایسه با سال‌های قبل نیست، افزود: امروز همه سرزمین‌های سوریه آزاد شده و عراق نیز که بخش بزرگی از آن توسط داعش تصرف شده بود در دست حاکمیت عراق قرار دارد که این امر به برکت خون مقدس و پاک شهدای مدافع حرم است.

سرلشکر باقری افزود: دشمنان تلاش می‌کنند که در عراق و لبنان موج سواری کنند و تلاش دارند تا پایه‌های نظام این کشورها را متزلزل کرده و افرادی را سر کار بیاورند که مورد حمایت آمریکا است.

وی با بیان اینکه آمریکا در تلاش است تا با اشاعه فساد و فحشا مردم کشورهای عراق و لبنان را از مسئولین خود دلسرد کند، تصریح کرد: مسئولان عراق و لبنان نیز امروز باید با رفع مشکلات کشور خود و توجه ویژه به مستمندان و طبقه ضعیف در راستای تقویت امنیت کشور از آن اقدام کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: ملت بزرگ عراق در اربعین نشان داد چگونه مسیر حسینی(ع) را ادامه می‌دهد و از زائران کشورهای مختلف به خصوص ملت ایران به بهترین نحو پذیرایی کرده است.

وی افزود: همگان باید با بصیرت و همچنین رصد تحرکات دشمن مراقبت لازم را داشته باشیم.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: